صفحه اصلی / تاکید شهردار زنجان بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر در بهبود زندگی شهری

تاکید شهردار زنجان بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر در بهبود زندگی شهری

شهردار زنجان با تاکید بر نقش بانک شهر در کمک به بهبود زندگی شهری،گفت: با افزایش تعاملات مدیریت شهری با این بانک، می‌توان از پتانسیل های آن برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان استفاده کرد.
 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مسیح اله معصومی با بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه طی سال های اخیر شاهد کاهش درآمدهای پایدار در شهرداری های شهرهای مختلف هستیم،افزود:از همین رو در تامین منابع مالی پروژه‌های کلان عمرانی به حمایت و پشتوانه بانک شهر نیاز داریم.
معصومی تصریح کرد: درحال حاضر حجم کاری در شهرها و به طبع آن انتظار از مدیریت شهرها بسیار بالاست؛ درهمین راستا باید بتوانیم با حمایت های بانکی تخصصی در حوزه شهری، پاسخی درست به اعتماد شهروندان دهیم.
وی افزود: خوشبختانه مدیران ارشد بانک شهر با فضای حاکم بر شهرها و همچنین سیستم بانکی کشور آشنا هستند، که این مهم توانسته باعث تسهیل در ارایه خدمات به شهرداری ها و شهروندان شود.
معصومی با اشاره به اینکه  بانک شهر عضوی تاثیرگزار در خانواده مدیریت شهری است،خاطرنشان کرد: نمی توان منکر نقش و تاثیر مثبت بانک شهر در کاهش مشکلات و معضلات شهری شد.
شهردار زنجان ترافیک و آلودگی هوا را از معضلات عمده شهرهای کشور و دغدغه‌ مهم مدیریت شهری عنوان کردو گفت: افزایش سطح همکاری‌ها با بانک شهر می تواند زمینه مساعدی برای حل و یا کاهش این معضلات و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان فراهم کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.