صفحه اصلی / دی فرانچسکو: نباید در دام لیورپول گرفتار شویم

دی فرانچسکو: نباید در دام لیورپول گرفتار شویم

سرمربی رم از آمادگی و انگیزه بالای شاگردانش برای دیدار حساس برابر لیورپول سخن گفت.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  فوتبال ایتالیا، دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با انجام یک دیدار آغاز خواهد شد.
در این دیدار لیورپول در ورزشگاه خانگی خود از رم پذیرایی خواهد کرد.
دی فرانچسکو، سرمربی رم قبل از این دیدار به شاگردانش هشدار جدی دارد. او گفت‌: نه رم و نه لیورپول تصادفی به این مرحله را پیدا نکرده‌اند. هر دو تیم توانایی بالایی دارند. لیورپول حریف قدرتمندی است. بازیکنان فرصت اشتباه ندارند و نباید در دام لیورپول گرفتار شویم.
او ادامه‌ داد: رقابت در ورزشگاه‌های انگلیس زیبا و جذاب خواهد بود و می‌توانم فضای زیبای دیدار برابر لیورپول را تصور کنم. لیورپول مثل اسپال حریف چند روز قبل ما نیست. بهترین ابزار برای پیروزی برابر لیورپول بازی گروهی است. آنها تیم خوب و قدرتمندی هستند اما ما هم انگیزه لازم برای پیروزی در این دیدار را داریم.
دی فرانچسکو در پایان سخنان خود، گفت‌: لیورپول در ضد حملات و فوتبال هجومی تیمی بسیار قدرتمند است و نباید در دام حملات مرگبار این تیم گرفتار شویم. نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کرده‌ایم. خوشبختانه تفکر پیروزی در بین بازیکنان رم حاکم شده است و الان می‌دانیم که چگونه باید برابر هر تیمی برای پیروزی به میدان برویم.

همچنین مطالعه کنید:

۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.