صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / کریمی قدوسی: شکل قراردادهای برندسازی درست نیست
کریمی قدوسی: شکل قراردادهای برندسازی درست نیست

کریمی قدوسی: شکل قراردادهای برندسازی درست نیست

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: ‌شکل قراردادهای برندسازی درست نیست. شیوه این قراردادها طوری است که موجب رها کردن کار توسط جایگاه‌داران و فروش جایگاه توسط آنها می‌شود.

کریمی قدوسی

به گزارش کسب و کار نیوز، جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت پرسید برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت مقدمه تسلط فامیل‌های ثروت، قدرت و باشگاه نفتی در بخش خصوصی خواهد شد.

وی ادامه داد: نگرانی بنده از موقعیتی است که باشگاه اندیشه‌ورزان نفت نیرو در ساختار نفت و گاز دارد. انتقال بسیاری از ظرفیت‌های صنعت نفت و گاز به این باشگاه و دست درازی کردن جلوی آن را قبول ندارند. باشگاه نفت نیرو در حالی تشکیل شده که مدیران دولت‌های گذشته و فعلی به وزارت نفت در سایه تبدیل شده‌ است، این باشگاه وزرای نفت را اداره می‌کند.

نماینده مشهد ادامه داد: رییس‌جمور در نشست سران قوا از ارسال چهار لایحه به مجلس که در خصوص قراردادهای بین‌المللی است اظهار نگرانی کرد ولی به نظر بنده محل نگرانی همین حوزه نفت نیرو است. اولین رونمایی از ۵۲ حوزه نفتی در هتل المپیک انجام شد که توسط باشگاه اندیشه‌ورزان نفت نیرو به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان انجام شد. مگر وزیر نیرو با این همه توان و تجربه نمی‌توانست این کار را انجام دهد. با تشکیل چنین باشگاه‌هایی در کنار سایر وزارتخانه‌ها، دولت در سایه تشکیل می‌شود و مساله نفوذ اتفاق می‌افتد.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.