صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / فعالیت بدون ضابطه ۵۰۰۰ خودرو به عنوان سرویس مدرسه در تهران
فعالیت بدون ضابطه ۵۰۰۰ خودرو به عنوان سرویس مدرسه در تهران

فعالیت بدون ضابطه ۵۰۰۰ خودرو به عنوان سرویس مدرسه در تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با بیان اینکه سازماندهی 16 هزار سرویس مدرسه برعهده سازمان تاکسیرانی است، از فعالیت بدون ضابطه 5000 خودروی به عنوان سرویس مدرسه خبر داد.

قنادان مدیر عامل تاکسیرانی

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا قنادان با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تقدیر از رانندگان برتر شرکت پانیذ گفت: خانواده تاکسیرانان افتخار دارد که در قالب شرکت پانیذ خدمت‌رسانی به شهروندان را در قالب سرویس مدارس انجام می‌دهد که خوشبختانه هر ساله این نقش پر رنگ تر و بهتر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری تحصیلی سازماندهی ۱۶ هزار سرویس مدرسه برعهده سازمان تاکسیرانی است گفت: ۶۰۰۰ تاکسی در قالب سرویس مدرسه فعالیت می‌کنند و مابقی سرویس‌های مدارس نیز تحت نظارت سازمان تاکسیرانی هستند که دستورالعمل جذب و نظارت آنها توسط سازمان تاکسیرانی تدوین شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه متاسفانه با وجود نظارت بالا، هنوز شاهد هستیم که براساس اخبار غیررسمی حدود ۵۰۰۰ خودرو بدون رعایت ضابطه در امر سرویس مدرسه فعال هستند،‌ گفت: باید به سمت کنترل بیشتر پیش برویم تا بتوانیم خدمات بهتر مدرسه را از سوی شرکت پانیذ ارائه دهیم.

ادامه دارد

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.