صفحه اصلی / سیاسی / دولت / افتتاح ۲۸۲۸ پروژه ی ارتباطی-مخابراتی و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی
افتتاح ۲۸۲۸ پروژه ی ارتباطی-مخابراتی و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی

همزمان با سفر رییس جمهوری انجام

افتتاح ۲۸۲۸ پروژه ی ارتباطی-مخابراتی و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی

همزمان با دومین سفر استانی دولت تدبیر و امید به آذربایجان شرقی 2828 پروژه ارتباطی _ مخابراتی با سرمایه گذاری 397 میلیارد تومانی از طریق ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

سخنرانی رییس‌جمهور در ورزشگاه تختی تبریز

به گزارش کسب و کار نیوز، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاح ۲۸۲۸ پروژه ارتباطی_مخابراتی و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با بیان این‌که در ادامه پروژه های بزرگ در دولت یازدهم، امروزه در آذربایجان شرقی تمامی شهرها به ظرفیت دسترسی پرسرعت و بستر تلفن همراه نسل جدید مجهز شده اند، اظهار کرد: مقرر شده در برنامه ی بعدی این پروژه ها را در روستاهای کشور نیز توسعه دهیم که خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی نیز آغاز شده است. 

سیروس موثقی افزود: پروژه ها ی افتتاح شده ی امروز در حوزه ی افزایش ظرفیت های تلفن ثابت، پل شبکه، شبکه فیبر نوری  و ‌.. توسط بخش خصوصی از جمله شرکت مخابرات، شرکت همراه اول و ایرانسل انجام می شود. علاوه بر این اقدامات، وزارت ارتباطات برای نفوذ این تکنولوژی در روستاها، پروژهای روستایی را در دستور کار قرار داده است که با حمایت دولت انجام می شوند.

وی با اشاره به این‌که در کنار این، پروژه ها، پروژه ی توسعه ی حضور پست بانک در روستاها نیز اجرا می شود، خاطرنشان کرد: با مستقر شدن پست بانک ها در روستاها، مردم می توانند از خدمات و سرویس بانکی با تجهیزات نوین استفاده کنند.ما با کمک دانشگاهیان مرکز توانمندی را افتتاح کردیم تا فرصتی جهت نشر دانش و فرهنگی و اشتغال زایی شود و امروز نیز پروژه های بخش ارتباطات و اطلاعات بالغ بر دو هزارو۸۲۷ پروژه را افتتاح می کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خلق ثروت بخش تعاون با استفاده از ظرفیت ۷۰ همت سود سهام عدالت

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور  ضمن اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.