صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه امسال افتتاح می‌شود
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه امسال افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه امسال افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: امسال ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه افتتاح می‌شود.

عبدالله چمن گلی

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی در نشست خبری تشریح برنامه های هفته جوان اظهار کرد: سال ۹۷ سال عمرانی در حوزه ورزش است که در این سال ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه افتتاح می‌شود و اولویت اقدامات عمرانی با شهرستان هایی است که سرانه فضای ورزشی آن‌ها در سطح پایینی قرار دارد.

وی در خصوص حمایت از ورزشکاران خاطر نشان کرد: ۷۰ تن از ورزشکاران ما که شانس حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا را دارند شناسایی شده و از هم اکنون به صورت ماهیانه حقوق دریافت می کنند.

چمن گلی در خصوص ورزش قایقرانی تاکید کرد: ورزش قایقرانی استان در حال نابودی بود که با تلاش های اداره کل ورزش و جوانان استان احیا شده و اردوی تیم ملی قایقرانی کشورمان هم اکنون در دریاچه سدشهرچای در حال برگزاری است و فرصت خوبی را برای قایقرانی استان رقم زده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص مشکلات ورزش استان تصریح کرد: اعتبارات حوزه ورزش استان بسیار محدود بوده اما با این وجود و با محدودیت منابع شاهد اقدامات خوبی بودیم که با توجه به امکانات محدود فعلی سعی در بهبود وضعیت ورزش استان داریم.

وی در خصوص فرهنگسرای خانه جوان اظهار کرد: فرهنگسرای خانه جوان ارومیه به زودی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.