صفحه اصلی / اصناف / اصناف / شهرک صنفی ساوجبلاغ در مساحت ۱۲ هکتار احداث می شود
شهرک صنفی ساوجبلاغ در مساحت ۱۲ هکتار احداث می شود

شهرک صنفی ساوجبلاغ

شهرک صنفی ساوجبلاغ در مساحت ۱۲ هکتار احداث می شود

رئیس اتاق اصناف ساوجبلاغ از احداث شهرک صنفی به وسعت ۱۲ هکتار در ساوجبلاغ که قرار است محل گرد هم آمدن صنوف آلاینده باشد، خبر داد.

رئیس اتاق اصناف ساوجبلاغ از احداث شهرک صنفی به وسعت ۱۲ هکتار در ساوجبلاغ که قرار است محل گرد هم آمدن صنوف آلاینده باشد، خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران ، علیرضا بغدادی شیخلر ، با اشاره به احداث شهرک صنفی در ساوجبلاغ گفت: «مراحل اولیه احداث این شهرک صنفی طی شده و رایزنی‌های لازم با شهرداری هم صورت گرفته است. این شهرک قرار است محلی برای صنوف آلاینده باشد و فروشندگان مصالح ساختمانی، تعمیرکاران اتومبیل، صافکارها و نقاش‌های اتومبیل و دیگر واحدهای صنفی که آلودگی صوتی و بار ترافیکی ایجاد می‌کنند به این شهرک منتقل شوند.» او در ادامه گفت: «قطعا کسانی که در این صنوف فعالیت می‌کنند از احداث شهرک صنفی استقبال می‌کنند و با توجه به قیمت‌های بالا برای اجاره و خرید واحدهای تجاری در مرکز شهر و قیمت‌های منطقی در شهرک صنفی، برای انتقال به این مکان اقدام خواهند کرد.» رئیس اتاق اصناف ساوجبلاغ در مورد نامگذاری امسال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» و تاثیر عملی شدن این شعار در اقتصاد و زندگی مردم افزود: «پس از نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری که در جهت حمایت از تولید داخلی است، باید گام‌های مثبتی برداشته شود. از آنجا که اصناف در تولید و بازاریابی نقش جدی دارد، پس نقشی اساسی را نیز بر عهده دارد.» بغدادی شیخلر ادامه داد: «حمایت و جدی گرفتن تولید داخلی موجب کمرنگ شدن معضل بیکاری در کشور خواهد شد و رونق را به بازار و اصناف برمی‌گرداند. در همین راستا جلسه‌های متعددی با حضور فرماندار ساوجبلاغ داشتیم و ابلاغیه‌هایی را برای همکاران صنفی فرستاده‌ایم.

همچنین مطالعه کنید:

اجرای قانون بودجه بدون اطلاع‌رسانی کافی و بدون توجه به شرایط بازار، اصناف را با چالش مواجه می‌کند

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اطلاعیه جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.