صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / رسول خادم : تمام مدعیان باید در انتخابی تیم ملی شرکت کنند
رسول خادم : تمام مدعیان باید در انتخابی تیم ملی شرکت کنند

رسول خادم : تمام مدعیان باید در انتخابی تیم ملی شرکت کنند

رییس فدراسیون کشتی با اعلام تاریخ مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، گفت: تمام مدعیان باید در انتخابی تیم ملی شرکت کنند.

رسول خادم

به‌ گزارش ‌ایسنا، رسول خادم درباره بازگشت مجدد به فدراسیون کشتی، اظهار کرد: از مردم عزیزی که در دوره ای که بنده از فدراسیون جدا شده بودم، محبت کردند و پیگیر بازگشتم بودند تشکر می‌کنم. همچنین جا دارد از جامعه کشتی کشور و مجمع فدراسیون که اگر خواست و محبت آنها نبود این بازگشت اتفاق نمی افتاد صمیمانه تشکر کنم.

رییس فدراسیون کشتی افزود: ما بازی‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی کشتی را با دو ماه با فاصله نسبت به یکدیگر پیش رو داریم که زمان مناسب تری نسبت به دوران  گذشته است و می‌توانیم تیم‌های  ملی را آماده حضور در این رویدادها کنیم. انتخابی مرحله نخست تیم‌های ملی برگزار شد و مرحله نهایی انتخابی نیز با حضور تمامی کشتی‌گیران واجد شرایط ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. نفراتی که از انتخابی مرحله اول مجوز دریافت کرده‌اند به همراه چهره‌های شاخص کشتی همگی باید در مرحله نهایی انتخابی به روی تشک بروند.

وی با بیان این که مبنای اصلی انتخاب نفرات تیم‌ ‌ملی نتایج آنها در رقابت های انتخابی است، تصریح کرد: اما کادرهای فنی تیم‌ ‌ملی این اختیار را دارند در صورتی که تشخیص دهند نتایج کشتی‌گیران آنها را اقناع نکرده، نسبت به برگزاری رقابت انتخابی درون اردویی یا اعزام کشتی‌گیران مدنظرشان به مسابقات بین‌المللی اقدام کنند تا ترکیب تیم‌ ‌ملی را به دست بیاورند.

ادامه‌ دارد…

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.