صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / ایرانیان با غرور تولید ملی را معرفی کنند

ایرانیان با غرور تولید ملی را معرفی کنند

معاون وزیر کار معتقد است بسیاری از کالاهای ایرانی قادر به رقابت با کالاهای خارجی است و مردم ایران باید با غرور کالای ملی را معرفی و خریداری کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، روز جهانی کارگر همه ساله از سوی طبقات کارگری در روز اول ماه مه برگزار می‌شود و اتحادیه‌های کارگری در بسیاری از کشورهای جهان این روز را با برگزاری جشن‌ها و راهپیمایی‌های خیابانی برگزار می‌کنند. در تقویم ایرانیان نیز پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هر سال با عنوان هفته کارگر نام‌گذاری شده است.

بر اساس اعلام معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه و اولین روز هفته کارگر با عنوان” کارگران، میثاق با آرمان‌های امام و رهبری، حمایت از کالای ایرانی”، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه با عنوان ” کارگران، مهارت و صیانت از نیروی کار”، جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه با عنوان” کارگران، معنویت، نشاط و ورزش”، شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه “زنان کارگر، جوانان، امید و مشارکت اجتماعی”، یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ” کارگران، شوراها و تشکل‌های کارگری”، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه “کارگران، بازنشستگان و قوانین حمایتی” و سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه با عنوان “روز جهانی کارگر”  نام گذاری شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهبود عملکرد تعاونی ها برای مشارکت تولید ضرورت دارد/خیز تعاونی‌ها برای توسعه اشتغال دانش بنیان

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،‌ با نامگذاری سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.