صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / آموزش ۲ هزار جوان در زمینه کارآفرینی اجتماعی

معاون فرهنگي و امور جوانان اداره‌كل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

آموزش ۲ هزار جوان در زمینه کارآفرینی اجتماعی

معاون فرهنگي و امور جوانان اداره‌كل ورزش و جوانان استان قم گفت: آموزش بيش از 2 هزار نفر از جوانان در زمينه كارآفريني اجتماعي و توانمندسازي جوانان تا پايان تابستان در قالب كارگاه‌ها و همايش‌ها پيش‌بيني شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی پارسانیا پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، اظهار کرد: از جمله عناوین هفته جوان می‌توان به «جوان ایرانی، اقتدار و عشق به وطن»، «جوان ایرانی، مهارت‌افزایی، کارآفرینی و اشتغال»، «جوان ایرانی، معنویت و انتظار»، «جوان ایرانی، خانواده و محیط زیست» و «جوان ایرانی، سلامت، ورزش و نشاط اجتماعی» اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۲ برنامه‌ از سوی سازمان‌های مردم نهاد ویژه هفته جوان تعیین شده که در مکان‌های فرهنگی در سطح شهر برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه دوره‌های آموزشی کارآفرینی اجتماعی در بحث اشتغال در دستور کار است گفت: آموزش بیش از ۲ هزار نفر از جوانان در زمینه کارآفرینی اجتماعی و توانمندسازی جوانان تا پایان تابستان در قالب کارگاه‌ها و همایش‌ها پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت پژوهشی در زمینه وضعیت‌سنجی جوانان استان انجام شده است گفت: برگزاری نشستی برای ارائه دستاوردهای این پژوهش در دستور کار است تا اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه انجام شود.

پارسانیا خاطرنشان کرد: مباحثی مانند هویت جوانان، مشارکت و اوقات فراغت، ازدواج و خانواده و فضای مجازی با حضور کارشناسان دستگاه‌ها تشریح و تصمیمات با حضور دستگاه‌های عضو در ستاد ساماندهی جوانان مطرح می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.