صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیلی شرکت‌های شبکه نوآوری تهران
آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیلی شرکت‌های شبکه نوآوری تهران

آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیلی شرکت‌های شبکه نوآوری تهران

در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و اعضای شبکه نوآوری تهران، دومین دوره ثبت‌نام از متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی با همکاری پارک فناوری پردیس آغاز شد.

بیمه

به گزارش کسب و کار نیوز، با هدف حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و اعضای شبکه نوآوری تهران و هماهنگی به عمل آمده پارک فناوری پردیس معاونت علمی با بیمه دانا، پوشش جامع خدمات درمانی فناوران سراسر کشور تدوین شده است.

شبکه نوآوری «تهران» از برنامه‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف تجمیع امکانات در سیستم نوآوری و فناوری کشور در یک سیستم راه‌اندازی شده است. شرکت‌های دانش‌ بنیان، مجتمع‌های فناوری و سایر بازیگران عرصه فناوری همچون زیست‌ بوم‌ها، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، صندوق‌ها و شتاب‌دهنده‌ها از محورهای اصلی شبکه نوآوری «تهران» هستند و می‌توانند در این شبکه حضور یابند.

با انعقاد قرارداد تجمیعی، نرخ حق بیمه از طریق این طرح در مقایسه با سایر بیمه‌های درمان که برای شرکت‌ها ارائه می‌شود به میزان قابل‌ توجهی کاهش‌ یافته است.

در این قرارداد سطح جامعی از خدمات درمانی چون دندانپزشکی، بیمارستانی، جراحی، پاراکلینیکی، زایمان، انواع آزمایش، پاتولوژی، فیزیوتراپی، نوار قلب، درمان نازایی، خرید عینک و ناهنجاری‌های جنین تحت پوشش قرار می‌گیرد.

شرکت‌ها می‌توانند کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی تمام‌ وقت خود و اعضای خانواده‌ آنها شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر را ثبت‌نام کنند. علاوه بر آن افراد با داشتن بیمه‌گر پایه (تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی) نیز می‌توانند اقدام به ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی کنند.

شرکت‌های دانش‌بنیان پس از ثبت‌نام در شبکه نوآوری تهران به نشانی www.tinet.ir می‌توانند به‌صورت برخط تقاضای ثبت‌نام و دریافت خدمات بیمه تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده داشته باشند.

کلیه شرکت‌هایی که متقاضی این طرح هستند موظفند حداقل ۵۰ درصد اعضای پرسنل لیست بیمه شرکت خود را جهت بیمه تکمیلی معرفی کنند.

مدت‌زمان ارائه خدمات بیمه یک سال که ازساعت ۲۴ روز ۵ اردیبهشت ‌ماه ۹۷ آغاز می‌شود و در ساعت ۲۴ همین تاریخ در سال بعد خاتمه می‌یابد. از آن تاریخ به بعد، به‌صورت سالیانه قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.