صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / برومند اصلان: طلای جهان را می‌خواهم/ آمادگی هر نوع رقابت انتخابی را دارم
برومند اصلان: طلای جهان را می‌خواهم/ آمادگی هر نوع رقابت انتخابی را دارم

برومند اصلان: طلای جهان را می‌خواهم/ آمادگی هر نوع رقابت انتخابی را دارم

فرنگی‌کار قهرمان وزن 72 کیلوگرم مرحله نخست انتخابی تیم ملی گفت: می‌خواهم طلای جهان را بگیرم.

برومند اصلان

برومند اصلان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، درباره قهرمانی‌اش اظهار کرد: سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود، مدعیان حضور داشتند و فقط وزن‌کشی در صبح روز رقابت‌ها کمی کیفیت کشتی‌ها را پایین آورده بود.

وی با بیان اینکه وزن‌کشی روز قبل از رقابت‌ها بهتر بود، ادامه داد: در قانون جدید وزن‌کشی باید ساعت شش صبح بیدار شویم که خیلی اذیت‌کننده است.

اصلان با اشاره به اینکه از وزن ۷۷ به ۷۲ کیلوگرم آمده است، تصریح کرد: برای هرگونه رقابت انتخابی آمادگی کامل دارم و هر چه کادر فنی صلاح بداند، هیچ مشکلی ندارم.

این فرنگی‌کار لرستانی با اشاره به رقابت‌های جهانی که اواخر شهریور در مجارستان برگزار خواهد شد، مدعی شد: امسال می‌خواهم طلای جهانی را بگیرم و با توجه به شرایطی که دارم، توانایی تحقق این هدف را در خودم می‌بینم.

وی یادآور شد: در رقابت‌های انتخابی سه کشتی سخت گرفتم و امتیاز فنی به کسی ندادم و فقط دو پوئن اخطار از من گرفتند.

اصلان درباره تغییر وزنش گفت: با مشورت، هماهنگی و کمک علی اشکانی و احد پازاج این کار را عملی کردم و جا دارد از کادر فنی تیم ملی برای حمایت‌شان تشکر کنم.

وی که در رقابت‌های انتخابی با اسم تیم همدان شرکت کرده، در این باره گفت: دوست داشتم با اسم استان خودم(لرستان) شرکت کنم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که این امر محقق نشد. از آقای والیزاده مرادی رئیس هیأت کشتی لرستان که همواره پیگیر کارهایم است، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.