صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / قهرمانی تکواندوکار ایران با ۱۰ اخطاره شدن حریف افغان
قهرمانی تکواندوکار ایران با ۱۰ اخطاره شدن حریف افغان

مسابقات جام فجر تکواندو

قهرمانی تکواندوکار ایران با ۱۰ اخطاره شدن حریف افغان

در جریان مبارزه فینال وزن ۵۸- کیلوگرم، تکواندوکار ایران که از نظر امتیازی از رقیب خود عقب بود، با ۱۰ اخطاره شدن حریف افغان قهرمان شد.

تکواندو

به گزارش کسب و کار نیوز، در آخرین روز مسابقات بین‌المللی تکواندو فجر که به میزبانی استان البرز برگزار شد، در فینال وزن ۵۸- کیلوگرم مردان، با بی‌تجربگی تکواندوکار افغانستانی اتفاق غیر منتظره‌ای افتاد و تکواندوکار استان البر قهرمان این وزن شد.

در فینال مبارزات وزن ۵۸- کیلوگرم بخش مردان، محسن رضایی تکواندوکار افغانستانی مقابل محمدحسن پلنگ‌افکن تکواندوکار استان البرز قرار گرفت که با سهل انگاری مدال طلا را از دست داد.

در جریان این مبارزه نماینده افغانستان که از نظر امتیازی مقابل نماینده ایران به پیروزی رسیده بود، به دلیل گرفتن ۱۰ اخطار در جریان راند دوم تا سوم، این مسابقه را واگذار کرد تا در عین ناباوری تکواندوکار استان البرز، قهرمان این وزن شود.

طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی تکواندو، اگر تکواندوکاری از نظر امتیازی هم رقیب خود را شکست داده باشد، در صورت دریافت ۱۰ اخطار، بازنده محسوب می‌شود.
این بازی از نظر امتیاز ۱۷ – ۱۰ به سود تکواندوکار افغان تمام شد اما به دلیل ۱۰ اخطاره شدن، عنوان تکواندوکار پیروز و مدال طلا، به محمدحسن پلنگ‌افکن تکواندوکار ایرانی رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.