چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / ۵ تروریست در پاکستان به هلاکت رسیدند
۵ تروریست در پاکستان به هلاکت رسیدند

۵ تروریست در پاکستان به هلاکت رسیدند

رسانه های رسمی پاکستان شنبه شب اعلام کردند که 5 تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی این کشور در منطقه 'دیره بگتی' به هلاکت رسیدند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از رادیو پاکستان ، در درگیری تروریست ها با نیروهای امنیتی پاکستان همچنین ۲۸ تروریست نیز دستگیر شدند.
بر اساس این گزارش، همچنین در این عملیات محل نگهداری سلاح و مهمات از سوی نیروهای امنیتی کشف و ضبط شد .
دیره بگتی (Dera Bugti District) از ناحیه‌ها و مناطق پاکستان است که در ایالت بلوچستان قرار دارد.
پیشتر نیز در سی ام فروردین ماه ، پلیس شهر «پیشاور» مرکز ایالت «خیبرپختونخوا» پاکستان در خبری اعلام کرد که نیروهای پلیس، یک طرح بزرگ تروریستی داعش را در این شهر خنثی کرده اند.
پلیس شهر پیشاور در عملیاتی تجهیزات نظامی و مواد منفجره زیادی از جمله مین های ضدتانک، موشک انداز، خمپاره، آر پی جی، جلیقه های انتحاری و تعداد زیادی اسلحه و مواد منفجره را از زیر زمین یک منزل مسکونی در این شهر کشف و ضبط کرده است.
به گزارش کسب و کار نیوز، تلاش حامیان داعش در مناطق مختلف پاکستان و نزدیک مرزهای افغانستان افزایش یافته و ادغام این گروه تروریستی با «لشکر جهنگوی» و «تحریک طالبان پاکستان» سبب نگرانی کارشناسان امنیتی شده است.
کارشناسان امنیتی پیشتر اعلام کردند که اگرچه مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه با کاهش روبه روست، این گروه تروریستی از طریق فضای مجازی برای عضوگیری در پاکستان تلاش می‌کند.
شبد**آساق**۶۱۲۵**۱۰۱۰

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.