صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / وزیر نیرو: نیازمند بازنگری جدی در مصرف آب هستیم
وزیر نیرو: نیازمند بازنگری جدی در مصرف آب هستیم

وزیر نیرو: نیازمند بازنگری جدی در مصرف آب هستیم

وزیر نیرو در پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی زاینده‌رود، گفت: در حالی که جمعیت روبه افزایش، بارش‌ها روبه کاهش و سرزمین رو به گرمتر شدن پیش می‌رود مسلما تامین آب شرب بدون تغییر در شیوه مصرف میسر نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، «رضا اردکانیان» با بیان اینکه در چنین شرایطی می بایست بازنگری‌های جدی در مصرف این مایع حیاتی صورت گیرد، افزود: ما در عین حال که در پی طرح‌های جدید تامین آب هستیم ولی باید پرونده مصرف این مایع حیاتی را باز و مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کنیم.
اردکانیان اولویت وزارت نیرو را تامین آب شرب دانست و تصریح کرد: خط قرمز این وزارتخانه کیفیت این مایع حیاتی است و نباید امسال مشکلی برای سلامتی مردم سه استان منتفع از این حوضه آبریز (اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد) به جهت کیفیت آب پیش آید.
وزیر نیرو ادامه داد: خوشبختانه ما اکنون به یک سطح خوبی از مفاهمه بر سر اینکه امسال در شرایط اضطراری در بخش آب به سر می‌بریم، رسیده‌ایم که این امر ناشی از جلسات و پیگیری‌های مستمر کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در سطح استان و کشور بوده است.
پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی زاینده رود با حضور استانداران اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، معاونان و مدیران وزارتخانه‌های نیرو، جهادکشاورزی و صنعت و نمایندگان بخش کشاورزی در محل وزارت نیرو برگزار شد و تصمیمات این جلسه برای مشکلات آبی این سه استان به منظور تصویب به جلسه فردای کارگروه ملی سازگاری با کم آبی ارجاع شد.
شبد**۱۹۵۳** **۱۰۱۰

همچنین مطالعه کنید:

تکمیل ۱۵۵ پروژه نیمه‌تمام نفتی در دولت سیزدهم/ ۱۸ میلیون لیتر افزایش تولید بنزین داشتیم

به گزارش کسب و کار نیوز ، وزیر نفت در نشست خبری مشترک سخنگوی دولت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.