صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پرونده رسیدگی به تخلفات فدراسیون فوتبال
ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پرونده رسیدگی به تخلفات فدراسیون فوتبال

ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پرونده رسیدگی به تخلفات فدراسیون فوتبال

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایت‌های متعددی که از مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال درباره انتخاب بازیکن و برگزاری مسابقات لیگ به این کمیسیون شده، از ورود کمیسیون اصل 90 به پرونده رسیدگی به تخلفات فدراسیون فوتبال خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا امیرحسنخانی امروز- شنبه- درباره نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: این دو وزراتخانه در حوزه‌های مختلف شاکیانی دارند که در رابطه با این شکایت‌ها پرونده تشکیل و به کمیسیون ارجاع شده است.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: لذا بررسی شکایت‌ها در دستور کار این هفته این کمیسیون قرار دارد.
نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس ادامه داد: برخی از این شاکیان خود نمایندگان مجلس هستند که موارد طی جلسات هفته جاری با حضور نمایندگان و مسئولان دو وزارتخانه به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.
امیرحسنخانی عملکرد فدراسیون فوتبال در مسائلی همچون انتخاب و نقل و انتقال بازیکن و برگزاری مسابقات لیگ را از جمله موضوعات پرونده‌های شکایت عنوان کرد و افزود: به دنبال شکایت‌های متعدد حضور مسئولان در کمیسیون اصل ۹۰ را درخواست کرده‌ایم.
به گزارش خانه ملت، رئیس کارگروه فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نحوه سنجش و پذیرش دانشجو و برگزاری آزمون‌هایی که سازمان سنجش برای استخدام در ادارات دولتی و خصوصی برگزار می‌کند نیز از جمله موارد احضار مسئولان وزارت علوم به کمیسیون اصل ۹۰ است چراکه ایرادات و اعتراض‌های بسیاری پیرامون این مسئله به دست کمیسیون رسیده است.
سیام*۳۰۶۱*۱۴۴۹

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.