چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / دولت / رضایت مندی مردم و امنیت از اولویت های وزارت کشور است
رضایت مندی مردم و امنیت از اولویت های وزارت کشور است

رحمانی فضلی:

رضایت مندی مردم و امنیت از اولویت های وزارت کشور است

وزیر کشور رضایت مندی مردم ، امنیت، قانون گرایی و امید آفرینی و مبارزه با فساد اقتصادی و رانت را از مهم ترین اولویت های این وزارتخانه در سال 97 عنوان کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی، امروز – شنبه- در نشست هم اندیش مدیران ارشد دولت تدبیر و امید با بیان این که سال گذشته را با همه فراز و نشیب ها با موفقیت پیش بردیم، افزود: در حال حاضر فعالیت های مختلفی با تبلیغات و بزرگنمایی و فریبی که در برخی رسانه ها و محافل سیاسی یا از سوی افراد و اشخاص انجام می شود که تلاش مشترک آنها ایجاد نارضایتی است.
وی ادامه داد: ایجاد امنیت از موضوعاتی است که مورد توجه ویژه ما است، امنیت نظامی و انتظامی در مرزها نیز از اولویت بالایی برخوردار است و تلاش داریم کماکان با قدرت این حوزه را حفظ و تقویت کنیم.
وزیر کشور مبارزه با فساد اقتصادی و رانت را از دیگر اولویت ها برشمرد و گفت: بدون تبلیغات گسترده و گسترش اتهامات باید موضوع اصلی این مسئله باشد و با توجه به دغدغه مردم باید تلاش کنیم ریشه های فساد در سیستم اجرایی را از بین ببریم.
رحمانی فضلی افزود: گذشته از توصیه های اخلاقی و دینی مهم این است که همه موضوعات را در چهارچوب قانون عمل کنیم و اگر دستگاه های اجرایی براساس قانون عمل کنند، مشکلات حل می شود.
وی به امید آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: جامعه با امید می تواند انگیزه حرکت داشته باشد و با هدایت ها و حمایت های رهبری و دولت همه مشکلاتی را که دشمنان طراحی می کنند با انسجام و همدلی تبدیل به نشاط و امید و کارآفرین در مسیر پیشرفت می شود.
ادامه دارد…
سیام**۱۰۵۳**۱۳۳۶

همچنین مطالعه کنید:

خلق ثروت بخش تعاون با استفاده از ظرفیت ۷۰ همت سود سهام عدالت

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور  ضمن اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.