صفحه اصلی / سیاسی / دولت / جهانگیری: اجازه نمی دهیم حریم نظام آسیب ببیند
جهانگیری: اجازه نمی دهیم حریم نظام آسیب ببیند

جهانگیری: اجازه نمی دهیم حریم نظام آسیب ببیند

معاون اول رییس جمهوری گفت: ما پای نظام با همه انتقادها تا پای جان ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم حریم آن آسیب ببیند، رهبری متعلق به همه است و پای ایشان ایستاده ایم.

به گزارش کسب و کار نیوز، اسحاق جهانگیری روز شنبه در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید افزود: مدتی است القائاتی می شود که جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است و برخی در محافل خود کد می آورند که این چنین است ولی شکل گیری این نظام بر روی دوش ملت ایران بوده است.
وی افزود: ملت ایران پای نظام ایستاده و در بحران های مختلف همواره در صحنه حضور داشته است و هرکجا نیاز باشد، مردم آمده اند و موضوع ها ومشکلات را حل کرده اند که مهم ترین موضوع جنگ تحمیلی بود.
معاون اول رییس جمهوری با یادآوری این که مردم ایران در جنگ تحمیلی بیش از ۲۰۰ هزار شهید و صدها هزار جانباز تقدیم کرده اند، گفت: آقایی را که تا دیروز مسئول اداره کشور و هشت سال رییس جمهوری بود و اکثر مشکلات امروز ایران نتیجه کار آنها است، ببینند با این کشور چه کرد و منابع کشور را چگونه هزینه کردند.
جهانگیری خاطرنشان کرد: این قدر جسور شده اید که می گویید سیل می آید و زیر پای آنها خالی می شود و اگر گوش ندادند انقلابی بزرگ تر از سال ۵۷ در حال اجرا است ؛ شما می خواهید انقلاب کنید و سیل راه بیاندازید ونظام را تهدید می کنید!
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این که به خود بیایید و حد خود را بدانید ، گفت: این رفتارها باعث می شود خارجی ها هم تبلیغ کنند که نظام اصلاح پذیر نیست.
جهانگیری افزود: بحث خود را بکنید و اگر بخواهید برخلاف نظام حرکت کنید با سیل مردم روبرو می شوید و مردم تحمل نمی کنند که فردی که در راس مسئول دستگاه اجرایی کشور بوده مطالبه گر شود.
وی ابرازامیدواری کرد که آنها به خود بیایند ودست از کارهای خود علیه نظام بردارند؛ شما پای نظام بایستید کارها انجام می شود و کشور با بهترین وجه پیش خواهد رفت.
ادامه دارد…
سیام * ۱۰۵۳** ۱۳۳۶

همچنین مطالعه کنید:

دولت مسئله اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند/آمار بیکاری کاهشی است

به گزارش کسب و کار نیوز، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جشن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.