صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / ثبت معامله نزدیک به ۵۳۳ هزار تن محصول در بورس کالای ایران
ثبت معامله نزدیک به ۵۳۳ هزار تن محصول در بورس کالای ایران

طی هفته گذشته رقم خورد

ثبت معامله نزدیک به ۵۳۳ هزار تن محصول در بورس کالای ایران

طی هفته منتهی به ۳۰ فروردین ماه، حدود ۵۳۳ هزار و ۵۸۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۱ هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بورس کالا,طی هفته منتهی به ۳۰ فروردین ماه، حدود ۵۳۳ هزار و ۵۸۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۱ هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

 طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۶ هزار و ۳۲۲ تن انواع کالا به ارزش هزار و ۵۶۳ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار، ۸ هزار و ۴۴۰ تن فولاد، ۴ هزار و ۲۳۰ تن مس ، یک هزار تن سیمان، ۲ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۴۱ هزار و ۶۲۰ تن انواع کالا به ارزش ۸ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۲۷۰ هزار و ۷۴۰ تن قیر، ۶۹ هزار و ۵۴۰ تن مواد پلیمری، ۶۲ هزار و ۹۱۰ تن وکیوم باتوم، ۵ هزار تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۳۶۰ تن مواد شیمیایی، ۸ هزار و ۷۸۰ تن گوگرد، ۶۲۰ تن عایق رطوبتی، ۵۰ تن سلاپس واکس و همچنین یک هزار و ۶۵۶ تن روغن خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۷۴ هزار و ۹۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۲۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۶۷ هزار و ۶۰۰ تن گندم، ۲۴۰ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۹۵۰ تن شکر و ۵ هزار و ۳۰۰ تن روغن خام مشاهده شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در هفته گذشته شاهد معامله ۳۱۶ تن ضایعات، هزار تن کنسانتره فلزات، ۱۲۰ تن نخ پلی استر و ۱۱۹ تن گوشت منجمد بود

همچنین مطالعه کنید:

واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش کسب و کار نیوز ،بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در هفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.