صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / باید فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی را در دانشگاه آزاد و کشور تقویت کنیم
باید فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی را در دانشگاه آزاد و کشور تقویت کنیم

رییس دانشگاه آزاد در مراسم تقدیر از ایثارگران و جانبازان:

باید فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی را در دانشگاه آزاد و کشور تقویت کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی تقویت شود، خاطرنشان کرد: باید به دنبال راهکارهایی برای تقویت فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتی در دانشگاه آزاد اسلامی و در کشور باشیم و از هرگونه حرکتی که سبب تضعیف این فرهنگ غنی می‌شود، خودداری کنیم.

فرهاد رهبر

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر فرهاد رهبر در مراسم دیدار و تقدیر از ایثارگران و جانبازان دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار شد، در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع ایثارگران و جانبازان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدوارم خداوند توفیق خدمتگزاری برای مردم و نظام جمهوری اسلامی را به همه ما عنایت کند و همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشیم.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه، تقارن سال جدید با ماه رجب و شعبان را به فال نیک گرفت و خاطر نشان کرد: ماه شعبان متعلق به رسول الله است و امیدوارم آمادگی لازم برای ورود به ماه مبارک رمضان را پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به تمامی ایثارگران و جانبازان این دانشگاه اظهار داشت: از همه شما می خواهم برای ارتقاء دانشگاه آزاد اسلامی که مقام معظم رهبری در این مقطع توجه ویژه ای به آن دارند، همت کنید، ایثارگرانه و جهادی امور را پیش ببرید و مشکلات جمهوری اسلامی را یکی پس از دیگری برطرف کنید.

دکتر فرهاد رهبر ایثارگران را ذخایر انقلاب اسلامی و منبع قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مشکلاتی که در کشور وجود دارد در مقابل توانمندی ها و ایثارگری های شما اندک و ناچیز هستند و قطعاً کشور با وجود شما در تمام بخشها خواهد درخشید.

وی به قانون جامع ایثارگران اشاره و تصریح کرد: همواره مجری قوانین هستیم و قانون جامع ایثارگران باید در دستور کار قرار گیرد و هر چه سریعتر به مرحله اجرا درآید.

باید فرهنگ ایثار و ازخودگذشتی تقویت شود

دکتر فرهاد رهبر با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از جامعه ایثارگران هستند، گفت: شرایط و بستر خدمت به ایثارگران و جانبازان در دانشگاه آزاد اسلامی با وجود مدیران ایثارگر فراهم است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی تأکید کرد: آن چیزی که سبب شد کشور با دست خالی در جنگ تحمیلی در مقابل کل جهان بایستد و پیروز شود، وجود فرهنگ ایثار و از خودگذشتی در رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و شهدا بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.