صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / بانک‌ها از تولید داخلی حمایت کنند
بانک‌ها از تولید داخلی حمایت کنند

استاندار سیستان و بلوچستان:

بانک‌ها از تولید داخلی حمایت کنند

‌استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بانک‌ها باید برای حمایت از بخش تولید داخلی و طرح‌های سرمایه گذاری پیش قدم شوند و بانک‌های غیردولتی نیز باید در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشند.

‌استاندار سیستان و بلوچستان

‌به گزارش کسب و کار نیوز- ‌سید دانیال محبی در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان، با بیان اینکه میزان مشارکت بانک‌های غیردولتی در حمایت از بخش تولید داخلی و طرح‌های سرمایه‌گذاری کم است، تصریح کرد: بانک‌ها باید برای حمایت از بخش تولید داخلی پیش قدم شوند و بانک‌های غیر دولتی که بیشترین منابع را در اختیار دارند بایستی مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی همچنین با بیان این که میزان اختیارات مدیران عامل بانک‌های استان کم است و باعث شده است متقاضیان برای پیگیری طرح‌های خود بارها به مرکز کشور تردد کنند، افزود: مدیران بانک‌ها باید تلاش کنند سقف اختیارات خود را در استان افزایش دهند.

استاندار با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولیدات داخلی اظهار کرد: همه دستگاه‌ها به ویژه شبکه بانکی ملزم به حرکت در چارچوب دستورات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت هستند‌.

محبی ادامه داد: هیچ بانکی حق ندارد بدون کسب اجازه واحدهای تولیدی را تعطیل و تملیک کند.

وی در پایان بر وحدت رویه همه بانک‌ها در رابطه با حمایت و پرداخت تسهیلات به طرح‌های سرمایه گذاری در استان تاکید و رفع تفاوت‌ها در شیوه عملکردی بانک‌ها را خواستار شد‌.

در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران امور شعب بانک‌های استان به ارائه گزارشی از عملکرد خود در استان پرداختند و خواستار تخصیص اعتبارات در زمان مناسب و متناسب با شرایط استان و افزایش مدت زمان جذب اعتبارات شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.