صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از تاسیسات هسته‌ای یزد دیدن می کنند
اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از تاسیسات هسته‌ای یزد دیدن می کنند

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از تاسیسات هسته‌ای یزد دیدن می کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از سفر این هفته اعضای کمیسیون برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای و بررسی بحران کم‌آبی به استان یزد خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، کمال دهقانی امروز- شنبه- در توضیح سفر این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به استان یزد گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای یزد و حضور در شورای تامین استان به استان یزد سفر خواهیم کرد.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل آب آشامیدنی استان یزد در جلسه شورای تامین این استان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
دهقانی با بیان اینکه کمیته امنیت آب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع بحران کم آبی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: یزد چند سالی است که دچار بدترین وضعیت در تامین آب شده، متاسفانه منابع تامین آب زیرزمینی این استان بسیار کم آب شده و آبرسانی به بسیاری از روستاها با تاکنر انجام می‌شود.
به گزارش خانه‌ ملت، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: پیش از این، کمیسیون به استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری سفر داشته است.
دهقانی یادآور شد: همه اعضای کمیسیون به استان یزد دعوت شدند؛ در صورت نبود مشکل و عدم معذوریت افراد، این سفر روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.
سیام*۳۰۶۱*۱۴۴۹

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.