صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / طلایی:غایبان غیرموجه شانسی برای حضور در تیم ملی ندارند
طلایی:غایبان غیرموجه شانسی برای حضور در تیم ملی ندارند

کشتی گیران جوان ما را به آینده امیدوار کردند

طلایی:غایبان غیرموجه شانسی برای حضور در تیم ملی ندارند

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه غایبان غیرموجه شانسی برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی ندارند گفت:نفرات پابه سن گذاشته‌ای که در انتخابی شکست خوردند نیز به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شوند.

طلایی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد طلایی درباره ارزیابی خود از سطح کیفی نخستین مرحله رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی تیم ملی گفت: شاهد رقابت‌های خوبی بودیم. برخی از کشتی‌گیران جوانی که انتظار درخشش آنها را در این مسابقات داشتیم خوب کشتی گرفتند و ما را به آینده امیدوار کردند. اگر این کشتی گیران قدر خود را بدانند و طبق برنامه پیش بروند حتی شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ و کسب مدال در المپیک‌توکیو را خواهند داشت.
 
مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حضور برخی از کشتی‌گیران باتجربه و کهنه کار در انتخابی تیم ملی و شکست در این رقابت‌ها گفت: به هر صورت هر کشتی‌گیری باید روزی از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. نفراتی که پا به سن گذاشته‌اند و نتیجه لازم را در این مرحله کسب نکرده‌اند شانسی حتی برای حضور در اردوهای تیم ملی هم نخواهند داشت.
 
وی درباره غایبان انتخابی تیم ملی و اینکه آیا شانسی برای کسب مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را خواهند داشت یا خیر، گفت: افرادی که به صورت موجه غیبت داشتند و کمیسیون پزشکی آسیب‌دیدگی و مصدومیت آنها را تایید کند و شورای فنی هم موافقت کند، شاید شانس دوباره‌ای به آنها داده شود، اما نفراتی که به صورت غیر موجه به فرآیند احترام نگذاشتند و کشتی نگرفتند شانسی برای حضور در مرحله نهایی نخواهند داشت.
 
وی درباره استقبال خوب تماشاگران از مسابقات کشتی بعد از مدتها گفت: خیلی خوشحال شدم این همه تماشاگر را در سالن هفتم تیر دیدم. در گذشته همواره تماشاگران از کشتی حمایت می‌کردند و بعد از مدتها شاهد بودیم که سالن هفتم تیر مملو از تماشاگر شد که برای من هم جذابیت بالایی داشت و به زیبایی مسابقات کمک زیادی کرد.
 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.