صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / ترامپ از تحقیقات پلیس فدرال به شدت نگران بود
ترامپ از تحقیقات پلیس فدرال به شدت نگران بود

رئیس پیشین اف بی آی:

ترامپ از تحقیقات پلیس فدرال به شدت نگران بود

تهران – ایرنا – خبرگزاری فرانسه روز جمعه اعلام کرد، انتشار یادداشت های رئیس پیشین پلیس فدرال آمریکا نشان می دهد که رئیس جمهوری این کشور به شدت از تحقیقات 'اف بی آی' و تاثیر آن بر عملکرد دولتش نگران بود.

به گزارش کسب و کار نیوز، خبرگزاری فرانسه نوشت: وزارت دادگستری آمریکا پنجشنبه شب به وقت محلی (۳۱ فروردین) یادداشت های جیمز کومی از دیدارهایش با دونالد ترامپ را در اختیار کنگره و رسانه ها قرار داد.
کومی در این یادداشت ها که بلافاصله پس از دیدارهای خود با ترامپ نوشته بود، رئیس جمهوری آمریکا به شدت از این که تحقیقات ‘اف بی آی' بر عملکرد دولتش تاثیر بگذارد هراس داشت. این یادداشت ها می توانند در تحقیقات جنایی به عنوان مدرکی دال بر کارشکنی احتمالی ترامپ مورد استفاده قرار گیرند.
بر اساس این یادداشت ها، رئیس جمهوری آمریکا دراوائل سال ۲۰۱۷ بارها و چند هفته پیش از عزل کومی از روند تحقیقات پیرامون دخالت روسیه در امور داخلی آمریکا شکایت کرده بود و آن را سایه ای بر دولت نوپای خود خواند بود که بر دیدارهایش با سران خارجی و انجام امور حکومتی تاثیر سوء می گذارد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، حدود یک سال است که بسیاری از مطالب یادداشت های کومی و به ویژه درخواست رئیس جمهوری آمریکا برای وفادار ماندن او علنی شده است. کومی در این یادداشت ها آورده است که ترامپ بارها گزارش های تائید نشده در مورد فیلم وی با فاحشه ها را پیش کشیده و این قضیه را مزخرف خوانده بود.
به گزارش کسب و کار نیوز، دونالد ترامپ امروز در صفحه شخصی توییتر خود به این یادداشت ها واکنش نشان داد وکومی را به انتشار اطلاعات طبقه بندی شده متهم کرد.
اروپام**۳۰۹۲**۱۰۴۹

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.