صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / موافقت شورا با سرمایه‌گذاری برای احداث مسیر دوچرخه‌سواری
موافقت شورا با سرمایه‌گذاری برای احداث مسیر دوچرخه‌سواری

رئیس شورای شهر اردبیل تاکید کرد

موافقت شورا با سرمایه‌گذاری برای احداث مسیر دوچرخه‌سواری

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر با اکثریت آرا به طرح مطالعه و سرمایه‌گذاری در اجرای مسیر سلامت و ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری رای مثبت دادند.

دوچرخه سواری

به گزارش کسب و کار، علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این پیشنهاد شهرداری در قالب جذب سرمایه‌گذار و مشارکت‌کننده برای انجام کارهای مطالعاتی و طراحی مناسب در اجرای مسیر سلامت با رویکرد دوچرخه‌سواری است که البته در مرحله اجرا شورای شهر در مورد جزئیات آن بحث و بررسی خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر تنها به فراخوان جذب سرمایه‌گذار و انجام کارهای مطالعاتی رای دادند تا در این مطالعات مسیرها و شرایطی که برای اجرای پروژه مورد توجه قرار می‌گیرد شرایط آن مورد توجه باشد.
 
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: قطعا اجرای مسیر سلامت با مشارکت سرمایه‌گذاری توانمند با هدف توسعه و ترویج دوچرخه‌سواری زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا در بهترین شرایط مردم از این وسیله نقلیه سالم برای محیط زیست و کم‌حجم برای روان‌سازی ترافیک استفاده کنند.
 
پوستی بیان کرد: بعد از مطالعات دقیق شرایط مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد که در شرایط آب و هوایی اردبیل و محیط شهری آن آیا امکان دوچرخه‌سواری و احداث ایستگاه‌ها برای این کار وجود دارد یا نه.
 
وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد در شرایط کنونی که شهر اردبیل با پیچیدگی ترافیکی و ترددی روبروست اهالی اردبیل به راحتی می‌توانند از طریق ایستگاه‌هایی که برای تحویل و نگهداری دوچرخه ایجاد می‌شود در مسیرهای مختلف کارهای خود را به وسیله دوچرخه انجام داده و شرایط مناسب زیست محیطی و آلایندگی کمتر نیز فراهم می‌آید.
 
رئیس شورای شهر اردبیل در بیست و چهارمین جلسه شورای پنجم شهر اردبیل همچنین با تبریک حلول شعبان و اعیاد شعبانیه، روز ارتش، فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و میلاد ابوالفضل‌العباس روز جانباز خاطرنشان کرد: در آستانه ماه رمضان قطعا از فیوضات این ایام پر از خیر و برکت مردم ما بهره‌مند خواهند شد. در این جلسه علاوه بر تصویب پیشنهاد شهرداری در انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای مطالعه و احداث مسیر سلامت چند مورد نامه شهرداری در ارائه تخفیف در عوارض و پروانه‌های ساختمانی برای گروه‌های آسیب‌پذیر مطرح و به تائید اعضای شورای شهر رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.