صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / فدراسیون فوتبال در مورد پیراهن تیم ملی تصمیم می گیرد
فدراسیون فوتبال در مورد پیراهن تیم ملی تصمیم می گیرد

وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با ایرنا:

فدراسیون فوتبال در مورد پیراهن تیم ملی تصمیم می گیرد

باکو – ایرنا – وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران گفت : طرح پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه موضوع فدراسیون فوتبال است و این نهاد در مورد آن تصمیم می گیرد.

مسعود سلطانی فر که برای شرکت در چهارمین اجلاس وزرای سازمان همکاری اسلامی به باکو سفر کرده است ، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، از هرنوع اظهار نظری در مورد پیراهن تیم ملی امتناع کرد و افزود: مسئله پیراهن تیم ملی فوتبال را فدراسیون باید پیگیری کند .
پیراهن ساده، سفید و بدون نماد ملی تیم فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این روزها به موضوع چالش برانگیزی در محافل ورزشی تبدیل شده و گفته می شود حتی ممکن است وزیر ورزش و جوانان نیز برای ادای توضیحاتی به مجلس فراخوانده شود.
سلطانی فر در پاسخ به اینکه ممکن است نمایندگان در رابطه با پیراهن تیم ملی شما را به مجلس دعوت کنند ، اظهار داشت : اگر دعوت کنند ما هم می رویم ، جواب می دهیم .
وی در مورد برنامه وزارت ورزش وجوانان در مورد حضور زنان و خانواده ها بعنوان تماشاچی در ورزشگاه ها افزود: این موضوع هم در دست بررسی است .

** پیگیر افزایش سهمیه وزنه برداری ایران در المپیک هستیم

وزیر ورزش و جوانان ، درخصوص کاهش سهمیه های وزنه برداری مردان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و تاثیر منفی آن بر ورزشکاران کشورمان ، گفت : با توجه به اینکه درطول پنج سال گذشته، هیچ مورد دوپینگی نداشتیم و این مواردی هم که مطرح شده مربوط به قبل از این دوره است ما فکر می کنیم تصمیمی که فدراسیون جهانی وزنه برداری گرفته ، ناعادلانه است و با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری مشغول پیگیری هستیم که بتوانیم سهمیه های ایران را افزایش بدهیم .

** ایران عضو شورای وزیران سازمان همکاری اسلامی شد

سلطانی فر در مورد نتایج چهارمین اجلاس وزیران ورزش و جوانان سازمان همکاری اسلامی در باکو، گفت : در مجموع دستاورد مناسبی از حضور در این اجلاس داشتیم که یکی از آنها پذیرفته شدن و تسهیل عضویت ایران بعنوان عضو شورای وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی بود .
وی افزود: استمرار این گونه نشست ها می تواند موجب گسترش تعاملات میان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی شود واستفاده از ظرفیت های همه کشورها اسلامی در حوزه ورزش و جوانان می تواند به توسعه صلح ، امنیت و آرامش و پرهیز از افراطی گری و خشونت کمک کند .
وزیر ورزش و جوانان ایران گفت : در این اجلاس چگونگی همکاری ورزشی ، گسترش تعاملات میان کشورهای عضو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سلطانی فر اضافه کرد : در حاشیه این اجلاس دیدار های دوجانبه با وزیران و مسوولان ورزش و جوانان کشورهای ترکیه ، قطر ، عمان ، جمهوری آذربایجان وقرقیزستان داشتیم .
وی افزود: : دراین دیدارها ، مذاکرات خیلی خوبی داشتیم و قرار شد که در قالب اسناد و بیانیه های دو جانبه و تفاهمنامه های که در گذشته امضا شده است ، همکاری های خود را گسترش بدهیم .
خاورم ** ۳۳۷* ۱۵۷۹

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.