صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / تروریست ها با حمایت آمریکا جبهه جدید تشکیل می دهند
تروریست ها با حمایت آمریکا جبهه جدید تشکیل می دهند

المیادین

تروریست ها با حمایت آمریکا جبهه جدید تشکیل می دهند

رنا- شبکه خبری المیادین گزارش داد که گروه های تروریستی با حمایت و نظارت آمریکا در تلاش برای تشکیل یک جبهه جدید در استان درعا واقع در جنوب سوریه هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز،

این شبکه خبری امروز (پنجشنبه) به نقل از یک منبع نظامی روسی گزارش داد که گروههای تروریستی مخالف دولت سوریه تحت نظارت آمریکا برای یک عملیات نظامی گسترده به منظور برپایی یک منطقه مستقل برای خود به دور از دمشق در درعا در جنوب این کشور برنامه ریزی می کنند.
طبق گزارش این منبع روسی، شمار نیروهای این گروه تروریستی، ۱۲ هزار نفر می باشد که عمدتا از عناصر جبهه النصره و ارتش آزاد سوریه خواهد بود.
براساس این گزارش، یک گذرگاه بین فلسطین اشغالی و اردن تا مرزهای جنوبی سوریه برای رساندن سلاح های سنگین به تروریست ها ایجاد شده است.
منبع نظامی روس گزارش داد که گروههای مخالف سوریه با پشتیبانی آمریکا قصد دارند این جبهه جدید در درعا را به جبهه ای همانند شرق فرات که نیروهای دمکراتیک کرد سوریه با حمایت آمریکا در آن حضور دارند، تبدیل کنند.
این منبع افزود: برخلاف ادعای آمریکایی ها تنها نیروهای موجود در منطقه یرموک (در استان ریف دمشق)عناصر ارتش آزاد نیستند، بلکه عناصر جبهه النصره و داعش نیز در این منطقه حضور دارند و سعی در گسترش مناطق تحت اشغال خود دارند.
منبع نظامی روس همچنین تاکید کرد که بعید نیست غربی ها برای توجیه تجاوزات خود به سوریه و همراهی و حمایت از گروههای تروریستی باردیگر حملات شیمیایی را بهانه و مستمسکی برای خود قرار دهند.
ارتش سوریه پس از آزادسازی دوما آخرین نقطه باقی مانده در دست تروریست ها در غوطه شرقی در اطراف دمشق بخشی از عناصر خود را به منطقه فلسطینی نشین یرموک در جنوب پایتخت سوریه و برخی مناطق اطراف آن مانند حجرالاسود اعزام کرده است.
ارتش سوریه پس از آزادسازی اطراف دمشق باید روزهای سختی را در دو منطقه دیگر باقیمانده یکی استان درعا در جنوب و دیگری ادلب در شمال غرب سوریه پشت سرگذارد.
دو منطقه درعا و ادلب در جنوب غرب و شمال غرب سوریه همچنان شاهد حضور تروریست ها وابسته به ارتش آزاد سوریه و جبهه النصره است و این موضوع در ادلب و در کنار مرزهای ترکیه و سوریه به مراتب شدیدتر و قابل توجه تر است.
بخش هایی از استان درعا در هفت سال گذشته شاهد چند بار اشغال از سوی تروریست ها و آزادسازی آن از سوی ارتش سوریه بوده است.
خاورم**۹۳۶۶**۱۲۷۵

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.