صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / مدیرعامل ایرنا بر توسعه همکاری ها با رسانه های سوریه تاکید کرد
مدیرعامل ایرنا بر توسعه همکاری ها با رسانه های سوریه تاکید کرد

در گفت وگوی تلفنی با همتای سوری

مدیرعامل ایرنا بر توسعه همکاری ها با رسانه های سوریه تاکید کرد

ایرنا – «سید ضیاء هاشمی» مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در گفت وگوی تلفنی با « عبدالرحیم احمد» رئیس خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) بر توسعه همکاری ها با رسانه های سوریه به ویژه در سطوح دوجانبه ای و منطقه ای تاکید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز،

به گزارش کسب و کار نیوز، هاشمی در این تماس تلفنی روز ملی سوریه و پیروزی های ملت، دولت سوریه در نبرد علیه تروریسم را تبریک گفت .
وی خاطرنشان کرد که جبهه مقاومت در کنار ملت و دولت سوریه در ادامه نبرد با تروریسم تکفیری تا پیروزی نهایی و بازسازی سوریه ایستاده است و خبرگزاری جمهوری اسلامی آمادگی دارد با رسانه های سوریه بیش از گذشته تعامل و همکاری کند.
رئیس خبرگزاری سوریه نیز در این تماس تلفنی با استقبال از پیشنهاد هاشمی برای گسترش مناسبات و همکاری های رسانه ای و خبری، از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه در نبرد با تروریست ها قدردانی کرد.
وی اظهارداشت که ملت های ایران و سوریه دارای اشتراکات زیادی هستند و رسانه ها به ویژه ایرنا و سانا نقش بسیار تاثیر گذاری در گسترش روابط دو کشور و دو ملت دوست دارند.
هاشمی و همتای سوری او توافق کردند ضمن سفر به کشورهای یکدیگر برای بررسی راه های گسترش همکاری ها ، زمینه تبادل هیات های خبری را فراهم کنند.
دو طرف همچنین توافق کردند که برای تسهیل فعالیت نمایندگی های ایرنا و سانا در کشور متبوع خود تلاش کنند.
خاورم ** ۱۳۲۴

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.