صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / فین‌استارز از تکرار اشتباهات جدی اقتصادی جلوگیری می‌کند
فین‌استارز از تکرار اشتباهات جدی اقتصادی جلوگیری می‌کند

جانشین مدیرعامل ساتا

فین‌استارز از تکرار اشتباهات جدی اقتصادی جلوگیری می‌کند

جانشین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) در نخستین بازدید خود از رویداد فین‌استارز، این رویداد را بسیار جذاب دانست و گفت: با تعاملی که در این رویداد شکل می‌گیرد، شکاف‌های اقتصادی پر می‌شود و اشتباهات جدی اقتصادی که پیش از این صورت گرفته، تکرار نمی‌شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرابورس ایران، جانشین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) در نخستین بازدید خود از رویداد فین‌استارز، این رویداد را بسیار جذاب دانست و گفت: با تعاملی که در این رویداد شکل می‌گیرد، شکاف‌های اقتصادی پر می‌شود و اشتباهات جدی اقتصادی که پیش از این صورت گرفته، تکرار نمی‌شوند.
امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور ، با تاکید بر اینکه حمایت فرابورس ایران از استارت‌آپ‌ها اقدام بسیار هوشمندانه‌ای است، اظهار کرد: اگر من امکان حمایت از نخبگان و استارت‌آپ‌ها را با حفظ حقوق مادی و معنوی داشتم، این کار را انجام می‌دادم؛ اقدام فرابورس کار فوق‌العاده جذابی است.
وی ادامه داد: استارت‌آپ‌ها برای من دنیای جدیدی هستند و اقدام فرابورس ایران در حمایت از این بخش، بسیار شوق برانگیز است، بنابراین مشتاقانه در این رویداد حضور پیدا کردم.
جانشین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) با تاکید بر اینکه در ساتا تلاش می‌کنیم از رویکردهای غیرعلمی و تکراری گذر کرده، پوست‌اندازی کنیم و به رویکردهای روز بپردازیم، تصریح کرد: طبعا رویداد فین‌استارز برای ما فرصت بسیار جدی و خوبی است؛ چراکه در به روز رسانی ساتا کمک می‌کند.
وی با تاکید بر نیاز کشور به تبادل اطلاعاتی که در رویداد فین استارز صورت می‌گیرد، گفت: این موضوع به ما یادآوری می‌کند که وجود چنین رویدادی یک‌بار در سال، فرصت کمی است چراکه هم‌توان و هم توانمندی، هم سرمایه و هم ثروت در کشور داریم اما به دلیل عدم شناخت نسبت به این مسائل گاهی دچار اشتباهات جدی اقتصادی می‌شویم. این آشنایی و تعامل می‌تواند بسیاری از شکاف‌های اقتصادی کشور را پر کند.
جانشین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) تاکید کرد: اگر این تعامل دائمی باشد، بسیاری از اشتباهاتی که همه نه تنها ساتا، در گذشته انجام دادیم، دوباره تکرار نمی‌کنیم. اگر همه با هم بتوانیم یک چرخه دائمی برای ثروت خود به وجود آوریم می‌توانیم فشار بسیاری از تحریم‌ها را تحمل کنیم، از زیر بار بسیاری از تحریم‌ها نیز رها شویم و حتی بسیاری از مشکلات نقد نشدن پولمان در خارج از کشور، با این تعاملات کاهش می‌یابد. وی در پایان تاکید کرد: رویداد فین استارز مزیت‌های متعددی دارد که نمی‌توان در عرض چند دقیقه آن‌ها را بیان کرد.

همچنین مطالعه کنید:

سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفند پرداخت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، دولت در سال ‌۱۴۰۱ برای پرداخت به موقع سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.