پنجشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / دولت / رییس جمهوری: ارتش همواره آمادگی خود را در مقاطع حساس نشان داده است
رییس جمهوری: ارتش همواره آمادگی خود را در مقاطع حساس نشان داده است

رییس جمهوری: ارتش همواره آمادگی خود را در مقاطع حساس نشان داده است

تهران- ایرنا- رییس جمهوری اسلامی ایران، ارتش را بازوی توانمند کشور در برابر توطئه ها دانست و گفت: این نیرو همواره آمادگی خود را در مقاطع حساس نشان داده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش با تبریک حلول ماه شعبان و سالروز میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: ارتش و سپاه همواره دوشادوش یکدیگر در میدان ایستادگی، رزم، جنگ و خدمت برای مردم در زمان صلح عمل کرده اند و ایثار و فداکاری آنها در کنار یکدیگر برای اعتلای این سرزمین بوده است.
وی ادامه داد: از آغاز انقلاب هرکجا غرور و افتخار و پیروزی و ایستادگی بوده است، نام ارتش جمهوری اسلامی و فداکاری این عزیزان در کنار این مفاهیم ارزشمند ، حضور داشته است. ارتش با انضباط، انگیزه، اخلاق، آموزش کافی و همچنین سلاح و تجهیزات مدرن و آمادگی کامل همواره یک قدرت مهم بازدارنده برای جمهوری اسلامی ایران و دفاع از این آب و خاک و میهن بوده است.
رییس شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: وظیفه ارتش طبق قانون اساسی، حفظ نظام، استقلال و حراست از کشور است و همواره ارتش این سه هدف مهم را از یاد نمی برد و در سرلوحه اهداف و سیاست ها و فعالیت های خود قرار می دهد.
روحانی تصریح کرد: ارتش با ابتکار و خلاقیت چه در ایام دفاع مقدس و چه پس از آن برای صنایع دفاعی از کشور در کنار سایر رزمندگان و آمادگی کافی در همه مقاطع حساس نشان داده که برای کشور در برابر توطئه های بیگانگان ایستاده و بازوی توانمندی است.
این خبر در حال تکمیل است.
سیام**۱۰۵۳**۱۳۳۶

همچنین مطالعه کنید:

رئیس جمهور خطاب به استانداران/موانع تولید برطرف شوند

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.