صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / ریزش تونل یکی از محورهای استان ایلام را مسدود کرد

ریزش تونل یکی از محورهای استان ایلام را مسدود کرد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، از مسدود شدن یک محور در استان ایلام به علت ریزش تونل خبر داد.

ریزش تونل

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک صبحگاهی در ورودی کلانشهرها به ویژه کلانشهر تهران را مشاهده می‌کنیم. از همین رو ترافیک در آزادراه کرج-قزوین، محدوده پل فردیس تا پل کلانتری سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی کشور نیز گفت: در محور دلگان-ایرانشهر و سراوان در استان سیستان و بلوچستان،‌ باراش باران مشاهده می‌شود.

وی به ریزش تونل پیامبر اعظم در یکی از محورهای استان ایلام اشاره کرد و گفت: به علت ریزش این تونل، محور ایلام-ایوان در استان ایلام از ساعت ۵:۳۰ امروز مسدود شده و تلاش‌ها برای بازگشایی محور ادامه دارد که به محض بازگشایی اعلام خواهد شد.

سرهنگ رحمانی همچنین در مورد محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده امروز به مناسبت روز ارتش نیز اظهار کرد: این محدودیت‌های ترافیکی در اطراف حرم، پس از پایان مراسم رژه روز ارتش برداشته می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.