صفحه اصلی / سیاسی / دولت / دولت به مشارکت احزاب در کشور توجه دارد
دولت به مشارکت احزاب در کشور توجه دارد

معاون سیاسی وزیر کشور:

دولت به مشارکت احزاب در کشور توجه دارد

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت تدبیر به مشارکت و احیای نقش احزاب در کشور اعتقاد داشته و در پنج سال گذشته بیش از دولت های قبل به این بخش توجه کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز،

به گزارش کسب و کار نیوز، اسماعیل جبارزاده عصر روز چهارشنبه در نشست مشترک با فرمانداران و بخشداران استان مرکزی افزود: دولت و وزیر کشور اعتقاد دارند احزاب به عنوان یکی از نهادهای موثر در کشور باید در امور سیاسی و فرهنگی کشور نقش آفرینی کنند.
وی ادامه داد: قانون جامع انتخابات در کمیسیون سیاسی، دفاعی دولت نهایی شده و به زودی به صورت لایحه تقدیم می شود.
معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: افزایش هرچه بیشتر امنیت در کشور از برنامه های مهم وزارت کشور در سال جاری است و فرمانداران و بخشداران باید افزایش حداکثری امنیت در شهرها و بخش های مختلف را در دستور کار خود قرار دهند.
جبارزاده ادامه داد: مسئولان ارشد استانی و شهرستانی باید در کنار تحقق امنیت برای تحقق شعار سال و افزایش استفاده از کالاهای ایرانی در جامعه تلاش کنند.
وی ادامه داد: تجربه در کنار کارآمدی و شایسته سالاری از اولویت های وزارت کشور در انتخاب استانداران، فرمانداران و بخشداران است.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وزارت کشور برای انتصاب استانداران، فرماندارن و بخشداران نگاه جنسیتی نداشته و در انتخاب مسئولان ارشد استان ها تجربه و کارآمدی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: مدیریت شورای تامین و شورای مواد مخدر در استان ها و شهرستان ها از جمله وظایف استانداران و فرمانداران بوده و هماهنگی در بین دستگاه ها و تصمیم گیری در این حوزه نیازمند تجربه است.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: واگذاری پست های مدیریتی به بانوان و جوانان در استانها از تاکیدهای دولت تدبیر و امید و وزارت کشور برای کادرسازی و آماده سازی افراد برای حضور در عرصه های بالاتر است.
جبارزاده بیان کرد: واگذاری برخی مسئولیت ها در سال جاری به بانوان و نیروهای جوان در استان مرکزی، از جمله اقدام های مناسب این استان برای تربیت مسئولان جوان و کسب تجربه برای حضور در پست های مدیریتی است.
وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جاری با افزایش فرهنگ استفاده از کالای ایرانی محقق می شود و برای تحقق این مهم فرمانداران و بخشداران باید در کنار تولیدکنندگان برای رفع مشکلات و تولید کالای باکیفیت تلاش کنند.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: فرمانداران و بخشداران باید توجه به اقلیت های قومی و مذهبی و امور مردم را در دستور کار خود قرار دهند.
جبارزاده ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام را از توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: راه مقابله با این هجمه ها استفاده مناسب از رسانه ها و مطبوعات داخلی است.
وی ادامه داد: رسانه ها نیز باید با اطلاع رسانی شفاف، خدمات و دستاوردهای نظام و دولت را به جامعه معرفی کنند.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: روزانه حدود پنج میلیون نفر در کشور به ادارات و نهادها مراجعه می کنند که جلب رضایت این افراد، ایجاد نشاط اجتماعی را به همراه دارد.
جبارزاده کاهش امید و افزایش نا امیدی در جامعه را از جمله توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب عنوان کرد و گفت: تا زمانی که امید در بین مردم هر جامعه ای وجود داشته باشد هیچ دشمنی نمی تواند بر آن جامعه غلبه کند.
استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: تیم مدیریت وزارت کشور در استان و کشور همدل و یک صدا پشتیبان و وفادار به آرمان های دولت تدبیر و امید هستند.
سید علی آقازاده افزود: تیم مدیریتی وزارت کشور غلبه بر سختی ها و خدمت به مردم را در استان ها و کشور در دستور کار خود قرار داده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: نشست با فرمانداران و بخشداران استان هر ماه در استانداری برگزار می شود.
فتح الله حقیقی افزود: بر اساس شاخص های موجود سوانح رانندگی برون شهری و درون شهری از جمله چالش های حوزه اجتماعی استان مرکزی است.
وی ادامه داد: افزایش نشاط اجتماعی در جامعه از دیگر موضوعات مورد بررسی در نشست با فرمانداران و بخشداران بوده و مقرر شده مصداق های افزایش نشاط اجتماعی برای اجرا در جامعه توسط دفتر امور اجتماعی بررسی شود.
بازدید از شرکت آواپزشک آشتیان و حوزه خاتم الانبیا اراک، سرکشی به چند واحد تولیدی و صنعتی، شرکت در نشست با فرمانداران و بخشداران استان و دیدار با احزاب سیاسی استان مرکزی از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون سیاسی وزیر کشور به استان مرکزی است.
۱۹۵۵/۳۰۷۵

همچنین مطالعه کنید:

مخبر: هیچ گره اقتصادی غیر قابل حل وجود ندارد

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد مخبر صبح امروز (سه شنبه) در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.