صفحه اصلی / استان ها / سمنان / توان بازدارندگی ما محدود به صنایع موشکی نیست
توان بازدارندگی ما محدود به صنایع موشکی نیست

استاندار سمنان همزمان با روز ارتش:

توان بازدارندگی ما محدود به صنایع موشکی نیست

استاندار سمنان از ارتش و نیروهای مسلح متعهد و متدین به‌مثابه عامل اقتدار جمهوری اسلامی نام برد و گفت: قدرت بازدارندگی ایران محدود به صنایع موشکی نیست.

تکریم و معارفه استاندار سمنان

به گزارش کسب و کار، سید شهاب الدین چاوشی همزمان با روز ارتش در جمع نیروهای مسلح مستقر در میدان ولایت شاهرود و آیین رژه یگان‌های نیروی مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی پشتوانه مقتدر نظام مقدس اسلامی ایران است .

وی با اشاره به جایگاه رفیع ارتش در جمهوری اسلامی افزود: ارتش در سایه تبعیت از ولایت فقیه نقشی متفاوت و بارزتر از گذشته در نجات کشور ایفا می‌کند. 

استاندار سمنان با بیان اینکه نیروهای مسلح بر اساس قانون اساسی موظف به تامین امنیت هستند، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی با تقدیم شهدای بزرگوار زیادی برای حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی قدم‌های بزرگی را برداشته است .

چاوشی با بیان اینکه افتخارات ارتش جمهوری اسلامی صفحه ای زرین از افتخارات کشور است و در تاریخ خواهد ماند، گفت: ارتش ما به پشتوانه ایمان و اعتقاد به خداوند متعال بی‌تردید جزو طلایه‌داران سپاه حضرت مهدی (ع) خواهد بود.

وی با بیان اینکه فداکارترین‌؛ مقاوم ترین و ایثارگرترین نیروها در میان ارتش و سپاه هستند افزود: اگر در جستجوی یاران خدا هستیم باید نیروهای مسلح خود را بیش از گذشته تکریم کنیم. 

رئیس شورای تامین استان سمنان با بیان اینکه اگر فداکاری‌های نیروهای مسلح نبود؛ امروز کشور ما از این نظم و امنیت برخوردار نبود، اضافه کرد: افتخار بزرگ ملت ما این است که ارتشی را که در گذشته حتی امکان تولید یک خمپاره را نداشت با حمایت همه جانبه به جایی رساند که در صنایع دفاعی و نظامی و موشکی؛ در منطقه حرف اول را می‌زنند .

وی تصریح کرد: امروز قدرت بازدارندگی ارتش، سپاه و نیروهای مسلح ما این باور را در میان مردم دنیا بوجود آورده است که ایران اسلامی مقتدر است و نمی توان به ایران و ایرانی زور گفت .

این مقام ارشد اجرایی گفت: اگر دولت تدبیر و امید پس از آن همه مذاکرات نفس‌گیر توانست ارتباط و اتحاد آمریکا و اروپا را از هم بگسلد به پشتوانه این ملت بزرگ و ارتش فداکار و سپاه محبوب و بسیجی‌های دلاور بود .

وی ادامه داد: اگر دولت در عرصه مذاکرات دنیای دیپلماسی می تواند در مقابل زورگویان ایستادگی کند و آنها را بر سر جای خود بنشاند به اتکای ارتش و نیروهای مسلح است. 

چاووشی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح امروز در میان مردم محبوب و مورد علاقه مردم بوده و ذخیره‌ای ارزشمند برای کشور محسوب می‌شوند .

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان ادامه داد: اگر امروز ملت ما آرامش قابل قبولی را در مرزهای کشور احساس می‌کنند؛ این احساس امنیت مرهون همت و جانفشانی نیروهای مسلح است.

استاندار سمنان با بیان اینکه قدرت بازدارندگی کشور ما امروز فقط به موشک خلاصه نمی‌شود افزود: ملت ما به‌دنبال جنگ و درگیری نبوده و نیست و این بیگانگان هستند که می‌خواهند جنگ را به منطقه بکشانند اما ملت ما با حمایت از نیروهای مسلح سبب شدند که دشمن را زمین‌گیر کرده و نگذارند که دشمن بر خاک این کشور قدم بگذارد. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.