صفحه اصلی / فرهنگی / «آتیش‌پاره‌ی کلاس اولی» برای بچه‌ها منتشر شد
«آتیش‌پاره‌ی کلاس اولی» برای بچه‌ها منتشر شد

کتاب آتیش‌پاره‌ی کلاس اولی

«آتیش‌پاره‌ی کلاس اولی» برای بچه‌ها منتشر شد

مجموعه شش‌جلدی «آتیش‌پاره‌ی کلاس اولی» نوشته کاترین اپلگیت با ترجمه فریبا نباتی منتشر شد.

مجموعه شش‌جلدی «آتیش‌پاره‌ی کلاس اولی» نوشته کاترین اپلگیت با ترجمه فریبا نباتی منتشر شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، این مجموعه شش‌جلدی با تصویرگری برایان بیگز با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در نشر پیدایش راهی بازار شده است.

عنوان‌های این مجموعه عبارتند از: «هرگز دوستت را به صندلی نچسبان» در ۸۴ صفحه و قیمت ۱۱ هزار تومان، «هرگز خرس یک پسر قلدر را کش‌ نرو» در ۸۰ صفحه و بهای ۱۰هزار تومان، «هرگز ژاکتت را با یک گربه عوض نکن» در ۸۴ صفحه و قیمت ۱۱هزار تومان، «هرگز توی دیگ کمپوت سیب شنا نکن» در ۷۸ صفحه و قیمت ۱۰ هزار تومان، «هرگز با کفش سخنگو راه نرو» در ۸۴ صفحه و بهای ۱۰ هزار تومان و «هرگز با یک کدو تنبل فراری مسابقه نده» در ۸۰ صفحه و قیمت ۱۰ هزار تومان.

در متن پشت جلد کتاب «هرگز دوستت را به صندلی نچسبان» آمده است: معنی راسکو رایلی شکستن قانون نیست

اگر بچه‌های کلاس نتوانند در جلسه نمایش روی صندلی‌های‌شان بنشینند، معلم کلاس توی دردسر بزرگی می‌افتد. خوشبختانه راسکو یک نقشه خیلی خیلی خیلی خوب دارد تا معلمش را از دردسر نجات دهد؛ اما کجای این نقشه درست پیش نمی‌رود؟
در نوشته پشت جلد «هرگز خرس یک پسر قلدر را کش‌ نرو» می‌خوانیم: فیل عروسکی راسکو گم می‌شود و او تقریبا مطمئن است که وایات آن را دزدیده است. راسکو خیلی زود می‌فهمد که وایات هم یک خرس عروسکی محبوب دارد که از آن جدا نمی‌شود. برای همین تصمیم می‌گیرد که وایات هم درد گم شدن عروسک محبوبش را بچشد. خب این طوری همه چیز درست می‌شود؛ نمی‌شود؟
همچنین در پشت جلد «هرگز ژاکتت را با یک گربه عوض نکن» نوشته شده: به نظر می‌رسد هر کسی به جز راسکو، در زندگی‌اش جایزه‌ای برده است. مسابقه‌ حیوانات خانگی به زودی برگزار می‌شود و جایزه برنده مسابقه هم خیلی باارزش است. راسکو واقعا می‌خواهد برنده این مسابقه باشد. آیا او می‌تواند حیوان خانگی کسی را قرض بگیرد و جایزه باارزش را ببرد؟

در نوشته پشت جلد «هرگز توی دیگ کمپوت سیب شنا نکن» نیز می‌خوانیم: بچه‌های کلاس برای اردو به باغ سیب می‌روند و راسکو می‌خواهد بهترین رفتار را داشته باشد. اما شاید عاقبت کارش در این اردو، خیلی بدبو و چسبناک باشد؛ شاید هم نباشد. شما چه فکر می‌کنید؟
و نوشته پشت جلد «هرگز با کفش سخنگو راه نرو»: والدین گاس گفته‌اند که تا وقتی کفش‌هایش پاره نشوند نمی‌توانند برای او کفش سخنگو بخرند. اما انگار کفش‌های قدیمی گاس عمر جاویدان دارند. خوشبختانه یک کاری است که راسکو آن را خوب بلد است: خراب کردن همه چیز٫ آیا ماجرای کفش‌ها حل می‌شود؟
همچنین در نوشته پشت جلد «هرگز با یک کدو تنبل فراری مسابقه نده» آمده است: اگر راسکو بتواند وزن یک کدو تنبل بزرگ را حدس بزند، برنده مسابقه خواهد شد. اما یک گربه سیاه کوچولو از راه می‌رسد و همه نقشه‌های راسکو را به هم می‌ریزد. آیا راسکو می‌تواند برنده این مسابقه باشد؟

همچنین مطالعه کنید:

چطور «نون خ» دومین سریال پرتداوم صداوسیما شد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، مجموعه تلویزیونی «نون خ» که این روزها فصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.