صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / توانمندی نظامی جمهوری اسلامی در خدمت منافع منطقه است
توانمندی نظامی جمهوری اسلامی در خدمت منافع منطقه است

وابسته نظامی ایران در عمان:

توانمندی نظامی جمهوری اسلامی در خدمت منافع منطقه است

یرنا – دریادار سیدناصر فاطمی وابسته نظامی ایران در سلطنت عمان گفت که توانمندی نظامی جمهوری اسلامی در خدمت منافع و امنیت منطقه است.

به گزارش کسب و کار نیوز،

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا ، فاطمی در مراسمی که امروز به مناسبت روز ارتش در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد ، خطاب به میهمانان مراسم به توانمندی های کشورمان در عرصه نظامی اشاره کرد و افزود: این توانمندی هرگز علیه کشورهای همسایه به کار برده نخواهد شد .
وی توضیح داد: تقویت بنیه نظامی از اهداف راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و در این زمینه نیاز به کسب اجازه از هیچ قدرتی نداریم.
دریادار فاطمی گفت که ارتش ایران صلح طلب، قدرتمند ، پویا ، مردمی و با ایمان است و با اقتدار تمام به دستاوردهای علمی و فناوری روز دنیا آشنایی کامل داشته و با قدرت و شجاعت از کیان و مرزهای کشورش در مقابل هر تهدیدی دفاع خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، در مراسم روز ارتش سرلشگر خلبان « مطر بن علی العبیانی» فرمانده نیروی هوایی عمان به عنوان میهمان ویژه جضور داشت .
در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیر ایران برگزار شد، وابستگان نظامی مقیم عمان ، فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را به سفیر و وابسته نظامی کشورمان تبریک گفتند.
شبد**خاورم**۱۵۰۸

همچنین مطالعه کنید:

کشورهای بریکس به دنبال سامانه پرداخت بین بانکی واحد

به گزارش کسب و کار نیوز ، آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی روسیه، اعلام کرد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.