صفحه اصلی / بازدید خبرنگاران شاهرودی از پروژه های شهرداری همراه شهردار

بازدید خبرنگاران شاهرودی از پروژه های شهرداری همراه شهردار

شاهرود – حسین بابامحمدی: دریک تور یک روزه خبرنگاران شاهرودی همراه مهندس احمدی شهردارشاهرود ومعاونین ازپروژه ها و عملکردهای چهارماهه شهرداری بازدید کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز، مهندس محسن احمدی دراین بازدید گفت: ۱۲۰پ روژه عمرانی در مدت تقریباً چهار ماه انجام شده ک ۹۰ تا ۹۵ درصد این پروژه‌ها تکمیل شده است وی ادامه داد با توجه به کارهای زیر بنایی بسیاری که در سطح شهر انجام شده است ما سعی کردیم در تمام شهر و شهرک‌ها فعالیت داشته باشیم.
شهردار شاهرود اظهار داشت: ۳۷ المان و حدود ۱۰۰۰پ رچم در سطح شهر نصب شده است و ظرفیت این شهر خیلی بیشتر است و این شهر لیاقت بهترین‌ها را دارد. خاطرنشان می‌شود در تمام سطح شهر، ورودی‌ها و خروجی‌ها در مورد فضای سبز بسیار گسترده عمل شده است که این فعالیت‌ها و تلاش‌های عوامل شهرداری در تمام نقاط شهر مشهود است.
مهندس احمدی گفت: آب نمای ریتمیک بسیار جذابی را در آبشار، تابستان امسال اجرا خواهیم کرد. وی در ادامه عنوان کرد با توجه به استقبال مسافرین طرح‌های المان‌های هفت سین و عمو نوروز و ننه سرما و... در نوع خود نمونه است و مشابه آن را در هیچ جای کشور نمی‌بینید.مشروح گزارش وعملکرد شهرداری شاهرود بزودی منتشرمی شود.
‌‌‌‌

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.