صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / لزوم رعایت شئونات اسلامی در دوره برگزاری نمایشگاه کتاب
لزوم رعایت شئونات اسلامی در دوره برگزاری نمایشگاه کتاب

فرماندار تهران تاکید کرد

لزوم رعایت شئونات اسلامی در دوره برگزاری نمایشگاه کتاب

فرماندار تهران با تاکید بر لزوم رعایت شئونات اسلامی در دوره ۱۰ روزه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: وزارت ارشاد در حوزه تبلیغات رعایت شئونات اسلامی باید ورود موثری داشته باشد.

نمایشگاه کتاب

به گزارش کسب و کار، عیسی فرهادی در نشست هماهنگی برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: در نمایشگاه امسال ۳۵۰۰ ناشر شرکت خواهند داشت که از این میان ۵۰۰ ناشر خارجی هستند. پیش بینی می‌شود روزانه بین پنج تا شش هزار کامیون کتاب به نمایشگاه انتقال پیدا کند و در مجموع چیزی حدود چهار تا پنج میلیون نفر از این دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید داشته باشند.

وی افزود: قطعا در این دوره از نمایشگاه شاهد ترافیک سنگین خواهیم بود اما خوشبختانه پنج روز از ۱۰ روز مدت زمان برگزاری نمایشگاه تعطیل است که می‌تواند با تمهیدات در نظر گرفته شده از حجم ترافیک نمایشگاه کاسته شود. قطعا با همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری این نمایشگاه انشالله شاهد برگزاری نمایشگاهی خوب خواهیم بود.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های مصلی تهران بسیار گسترده است به شکلی که دو ایستگاه مترو در اطراف وجود دارد و چهار درب ورود و خروج نیز می‌تواند بازدیدکنندگان نمایشگاه را به شکل مناسبی هدایت کند. ظرفیت خوبی در پارکینگ‌های مصلی وجود دارد که می‌تواند به تسهیل رفت و آمد کمک کند.

فرماندار تهران تاکید کرد: قطعا در ۱۰ روز دوره برگزاری نمایشگاه کتاب کارگاه‌های اطراف این نمایشگاه تعطیل خواهند بود. نیاز هست که برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه همکاری میان دستگاه‌های خدمت رسان در نمایشگاه بیش از پیش تقویت شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع رعایت شئونات اسلامی در دوره برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: وزارت ارشاد باید در این حوزه با انجام تبلیغات مناسب ورود موثری داشته باشد. ۶۰۰ دوربین با هدف تحقق بحث‌های نظارتی و انضباطی با نظر نیروی انتظامی در سطح نمایشگاه نصب خواهد شد و این علاوه بر دوربین‌های موجود در مصلی امام خمینی (ره) است.

همچنین وی تاکید کرد:‌ باید لیست مهمان‌های خارجی به فرمانداری تهران ارائه شود و همچنین بحث‌های امنیتی به طور کامل مد نظر قرار گیرد چرا که در این نمایشگاه بازدید سران قوا نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وام ۴۰۰ میلیونی مسکن محرومین ابلاغ شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، طبق تبصره ماده ۱۳ قانون بودجه ۱۴۰۳ بنا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.