صفحه اصلی / استان ها / بیش از هزار نفر در اردوهای راهیان نور شهرداری اصفهان شرکت کردند
بیش از هزار نفر در اردوهای راهیان نور شهرداری اصفهان شرکت کردند

بیش از هزار نفر در اردوهای راهیان نور شهرداری اصفهان شرکت کردند

فرمانده بسیج شهرداری اصفهان گفت: بیش از هزار نفر از کارکنان شهرداری و خانواده‌های آنها در اردوهاي راهيان نور شهرداري اصفهان شرکت کردند.

فرمانده بسیج شهرداری اصفهان گفت: بیش از هزار نفر از کارکنان شهرداری و خانواده‌های آنها در اردوهای راهیان نور شهرداری اصفهان شرکت کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز، محمد سلیمانی اظهار کرد: بیش از هزار نفر از کارکنان شهرداری اصفهان در قالب چهارمین دوره اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. وی افزود: این کاروان‌ها در چهار نوبت و در تاریخ‌های هفتم، نهم، پانزدهم و هفدهم فروردین‌ماه ۹۷ به مناطقی همچون طلاییه، شلمچه و فکه اعزام شدند و با حضور راویان دفاع مقدس همراه با کاروان به‌مرور خاطراتی از دوران هشت‌ساله دفاع مقدس پرداختند.
فرمانده بسیج شهرداری اصفهان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و حماسه از اصلی‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است، تأکید کرد: ذکر و یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار مسئله‌ای مهم است و ضرورت دارد فرهنگ دفاع مقدس که به‌مثابه گنجینه‌ای در اختیار ما قرار دارد به نسل جوان منتقل شود. وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور که در سال‌های ۹۵ و ۹۶ نیز از سوی شهرداری اصفهان برگزار شده بود، امسال با بیش از هزار نفر از کارکنان شهرداری و خانواده‌های آنان برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

طوفان ۷۶۹ نفر را در سیستان راهی بیمارستان کرد

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید محبی روز شنبه ۲۴ تیر اظهارکرد: در پی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.