صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ارائه ۱۲۰ مقاله در دهمین کنگره ژئوپلتیک مناطق مرزی ایران
ارائه ۱۲۰ مقاله در دهمین کنگره ژئوپلتیک مناطق مرزی ایران

ارائه ۱۲۰ مقاله در دهمین کنگره ژئوپلتیک مناطق مرزی ایران

دبیر اجرایی دهمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک و همایش ملی جغرافیا و مناطق مرزی ایران گفت: 230 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال و از این تعداد 120 مقاله پذیرفته شد.

تقلب علمی / مقاله

به گزارش کسب و کار، محمد اسکندری ثانی امروز (۲۸ فروردین ماه) در دهمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک و همایش ملی جغرافیا و مناطق مرزی ایران اظهار کرد: طرح توسعه محور شرق کشور با محوریت خراسان جنوبی مطرح و هدف اصلی همایش و محور اصلی نیز همین بوده است.

وی افزود: محور شرق برای ترانزیت محور خوبی است و خراسان جنوبی حلقه واسط بین شمال و جنوب بوده و نقش کلیدی دارد.

دبیر اجرایی دهمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک و همایش ملی جغرافیا و مناطق مرزی ایران تصریح کرد: این کنگره در چهار پنل برنامه ریزی شده که اقتصاد، تجارت خارجی، تببین امنیت و مخاطرات آب ازجمله این پنل‌ها است.

اسکندی ثانی یادآور شد: ژئوپلیتیک منطقه شرق ایران، اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار شرق کشور، امنیت و توسعه در شرق کشور و توسعه محلی و منطقه‌ای از جمله محورهای این همایش است .

وی ادامه داد: به لحاظ علمی ۲۳۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شده که ۱۲۰ مقاله گواهی گزارش اخذ کرده و ۷۰ مقاله به بخش پوستری راه یافته‌اند.

دبیر اجرایی دهمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک و همایش ملی جغرافیا و مناطق مرزی ایران خاطر نشان کرد: دانشگاه بیرجند این ظرفیت را دارد که در گفتمان سازی توسعه مرکز ثقل باشد.

بر اساس این گزارش، دهمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک و همایش ملی جغرافیا و مناطق مرزی ایران امروز در دانشگاه بیرجند آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.