چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / ۳۴۴ تروریست در سوریه به هلاکت رسیدند
۳۴۴ تروریست در سوریه به هلاکت رسیدند

۳۴۴ تروریست در سوریه به هلاکت رسیدند

به گزارش کسب و کار، نهاد موسوم به ‘حقوق بشر سوریه' روز دوشنبه در آخرین گزارش خود اعلام کرد که دستکم ۱۹۶ تروریست عضو تحریرالشام (جبهه النصره سابق) و ۱۴۸ عضو گروه تروریستی جبهه تحریرسوریا که متشکل از گروههای ‘احرارالشام'، ‘حرکت نورالدین الزنکی' و ‘صقورالشام' است، در درگیری های میان این گروهها در استان های ادلب و حلب کشته شدند.
درگیری های گسترده ای میان این دو گروه تروریستی از چند روز قبل در استان های ادلب و حلب آغاز شده بود.
گروه تروریستی جبهه تحریرالشام پس از چند روز درگیری با تحریر سوریا دیروز توانست بر شهر ‘خان شیخون' در استان ادلب سوریه مسلط شود.
گروه تروریستی تحریرالشام همچنین با حمله به مواضع تحریرسوریا بر ۱۱ منطقه در جنوب ادلب مسلط شد.
تروریست های تحریرالشام در این درگیری ها بر مناطق ‘الشیخ مصطفی، موقه، کفرعین، حیش، صهیان، الشیخ دامس، کفرمسده، مدایا، العامریه، تل عاس و تلتها الاستراتیجیه' در جنوب ادلب مسلط شدند.
گروه های تروریستی احرارالشام و نورالدین الزنکی از دو ماه قبل به دنبال انتشار اخباری مبنی بر قصد تحریرالشام برای حمله به مواضع آن ها، در ائتلاف با یکدیگر گروه جدیدی موسوم به ‘جبهه آزادسازی سوریه' (تحریرسوریا) را تشکیل دادند.
کشورهای غربی به همراه آمریکا و متحدان منطقه ای واشنگتن همچون عربستان تلاش دارند با حفظ گروه های تروریستی نظیر تحریرالشام در سوریه به زعم خود تداوم بحران در این کشور را مدیریت کنند.
خاورم** ۸۰۰۵**۱۶۵۱

همچنین مطالعه کنید:

عقب‌نشینی FATF و موافقت با حذف نام ایران از ذیل توصیه شماره ۷

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو ارسال نامه اعتراضی از طرف وزیر امور اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.