صفحه اصلی / تاثیرگذاری منشا در گل پارس جم!

تاثیرگذاری منشا در گل پارس جم!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از "ورزش سه"، در شرایطی که با جذب یکی از برترین گلزنان فصل گذشته لیگ برتر، به نظر می‌رسد سرخ‌ها از این زمینه یکی از برترین تیم‌های فصل لقب گیرند، بار گلزنی تیم تنها روی دوش علی علیپور افتاده است.
مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس اکنون با تحمل نیمکت نشینی، در حضور کوتاه مدت خود نیز نتوانسته نقش پررنگی در ایجاد فرصت و گلزنی برای سرخ‌ها ایفا کند. او که در بازی روز گذشته در اوایل نیمه دوم فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورد، نه تنها نتوانست گره گلزنی مهاجمان این تیم را باز کند، که علیرغم تلاش برای حضوری موفق در فاز دفاعی آفساید تیمش را نیز پر کرد تا محمد نوری با جاگیری مناسب زمینه گلزنی پارس جنوبی را شکل دهد.
منشأ که برای کمک به خط دفاعی تیمش روی ضدحمله حریف به عقب آمده بود، با حضور بی‌موقع پشت سر محمد انصاری باعث شد تا زبیدی به راحتی محمد نوری را در سمت مخالف و خارج شده از تله آفساید سرخ‌ها ببیند و اینچنین گل پارس جنوبی را شکل دهند.
منشأ که معمولاً نمایش متفاوتی در لیگ قهرمانان آسیا به اجرا می‌گذارد، اکنون باید دید در تقابل با مدافعان موفق السد در بازی رفت و در جدال صدرنشینی چه عملکردی به جا خواهد گذاشت و آیا برانکو به او فرصتی برای خودنمایی با توجه به این نمایش ضعیف در طول هفته‌های گذشته خواهد داد یا خیر.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.