چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / لاریجانی طرح های توانمندسازی خانواده های تحت حمایت گسترش یابد

لاریجانی طرح های توانمندسازی خانواده های تحت حمایت گسترش یابد

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس کمیته امداد با قدردانی از خدمات این نهاد گفت: طرح‌های توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت گسترش یابد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ایرنا، علی لاریجانی امروز- چهارشنبه- در دیدار «پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خدمات این نهاد قدردانی و برنامه‌های اشتغال زایی کمیته امداد را مهم توصیف کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: طرح‌های توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت گسترش یابد.
** امسال ۱۰ درصد به مستمری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد افزوده می‌شود
پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این دیدار با تشریح خدمات کمیته امداد و قدردانی از همکاری مجلس و دولت گفت: امسال بودجه مناسبی به کمیته امداد جهت رسیدگی به امور خانواده‌های تحت حمایت اختصاص یافته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: امسال ۱۰ درصد به مستمری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد افزوده می‌شود ضمن اینکه بخشی از خانواده‌های پشت نوبت هم تحت حمایت قرار می‌گیرند.
فتاح بیان کرد: سال گذشته ۲,۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع قرض الحسنه بانک‌ها جهت اشتغال مددجویان کمیته امداد اختصاص پیدا کرد که خوشبختانه نزدیک به ۱۰۰ درصد آن جذب شد ولی در بودجه امسال این رقم به ۱,۴۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته است و ما از مجلس و دولت تقاضا داریم در این بخش کمیته امداد را بیشتر حمایت کنند.
به گزارش خانه ملت، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین با حضور در کمیسیون‌های اقتصاد، برنامه و بودجه و محاسبات، آموزش و تحقیقات و بهداشت از تلاش‌های نمایندگان خانه ملت به ویژه اعضا این کمیسیون‌ها در جریان بررسی بودجه سال ۹۷ تشکر و قدردانی کرد.

همچنین مطالعه کنید:

کمبودی در عرضه شکر نداریم

به گزار ش کسب و کار نیوز ، رضا کنگری با اشاره به علل نوسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.