صفحه اصلی / خدمات آموزشی خطوط لوله و مخابرات نفت برای همجواران

خدمات آموزشی خطوط لوله و مخابرات نفت برای همجواران

به گزارش کسلب و کار نیوز به نقل از شانا، این شرکت همسو با وظایف مسئولیت اجتماعی خود در قبال جوامع محلی و به قولی هم‌جواران خطوط لوله، اقدام‌های حمایتی زیادی را انجام داده است که شامل کمک برای بازسازی اماکن مذهبی، مدارس و بیمارستان‌ها و کمک به برنامه‌های آموزشی و بهداشتی برای مردم و دانش‌آموزان می‌شود.
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران همچنین به همجواران خطوط لوله خدمات عمرانی ارائه می‌دهد و انجام انواع خدمات اجتماعی و همکاری با دیگر سازمان‌ها مثل شهرداری، فرمانداری، بهزیستی، اوقاف، بیمارستان‌ها و… در ستاد و مناطق دوازده‌گانه از دیگر اقدام‌های آن به شمار می‌رود.
این شرکت افزون بر انجام مسئولیت اجتماعی در قبال کارکنان خود، سامانه‌های مدیریت انرژی بر مبنای استاندارد ISO۵۰۰۰۱ را در سطح شرکت‌ها و مناطق دوازده‌گانه اجرا کرده است، همچنین اقدام‌های تبلیغی و ترویجی را به منظور حفاظت از محیط زیست انجام می‌دهد.
شایان ذکر است که شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در سومین همایش مسئولیت اجتماعی در نفت، سپاس‌نامه این همایش را به همراه تندیس نقره‌ای دریافت کرد.
شرکت خطوط لوله و مخابرات دامنه فعالیتی گسترده در همه نقاط ایران دارد و به انتقال ایمن نفت‌خام از مبادی تولید به هفت پالایشگاه مهم کشور می‌پردازد. این شرکت دریافت فرآورده‌های نفتی از پالایشگاه‌ها و انتقال آنها به مخازن انبارهای متصل به خطوط لوله در سراسر کشور، تأمین سوخت مایع برخی از نیروگاه‌ها، فرودگاه‌ها و بخشی از خوراک صنعت پتروشیمی و در مجموع کنترل شبکه‌ای را با کارکرد انتقال سالانه بالغ بر ۱۲۳ میلیارد لیتر مواد نفتی از طریق ۱۴ هزار کیلومتر خطوط لوله و ۲۹۳ ایستگاه مخابراتی برعهده دارد.

همچنین مطالعه کنید:

آغاز پروژه احداث خط آهن سریع‌السیر تهران – مشهد/ با یک میلیارد دلار تهاتر نفتی، لوکوموتیو و قطعات می‌خریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، میعاد صالحی در نشست خبری امروز در حاشیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.