بانک سپه در ارزیابی شاخصهای پنجگانه دستور العمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان با کسب امتیاز کامل، حائز رتبه برتر در سطح استان تهران شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ پس از ارزیابیهای صورت گرفته توسط شورای ارزیابی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص شاخصهای پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بانک سپه با کسب امتیاز کامل در کلیه شاخصها در بین ۸۶ دستگاه ارزیابی شده در استان موفق به دریافت لوح استانی «سطح یک» شد و در شمار ۱۰ دستگاه اجرایی که حداکثر امتیاز را کسب نمودهاند قرار گرفت.
بر اساس این گزارش جدول شاخصهای مورد ارزیابی و امتیاز کسب شده توسط بانک سپه به شرح جدول ذیل است:
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ پس از ارزیابیهای صورت گرفته توسط شورای ارزیابی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص شاخصهای پنجگانه دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بانک سپه با کسب امتیاز کامل در کلیه شاخصها در بین ۸۶ دستگاه ارزیابی شده در استان موفق به دریافت لوح استانی «سطح یک» شد و در شمار ۱۰ دستگاه اجرایی که حداکثر امتیاز را کسب نمودهاند قرار گرفت.
بر اساس این گزارش جدول شاخصهای مورد ارزیابی و امتیاز کسب شده توسط بانک سپه به شرح جدول ذیل است: