بانک صنعت و معدن بالاترین امتیاز را در شاخصهای ارزیابی و ارزیابیهای میدانی قانون حمایت از مصرف کنندگان استانداری تهران دریافت کرد.
به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، کیفیت اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان، ارائه خدمات به مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان، آموزش و فرهنگ سازی در تکریم ارباب رجوع از جمله شاخصهای مورد نظر در ارزیابی قانون حمایت از مصرف کنندگان است که بانک صنعت و معدن در مجموع، امتیاز ۱۰۰ را به دست آورد و در جایگاه سطح یک این ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است ارزیابی امتیاز شاخصهای قانون حمایت از مصرف کنندگان در سطح استانی کشوری انجام شده است.
همچنین مطالعه کنید:
مخابرات باید تولید محتوا و اقتصاد دیجیتال را در اولویت کاری قرار دهد
به گزارش کسب و کار نیوز ، مهندس محمد جعفرپور عضو هیات مدیره شرکت مخابرات …