صفحه اصلی / خدمات نوین بانک شهر، عامل رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی

خدمات نوین بانک شهر، عامل رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، خدمات نوین بانک شهر را عامل رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی و شهروندان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر اعتماد عمومی؛ مهم‌ترین سرمایه بانک شهر است،
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، ولی الله شجاع پوریان با اشاره به اقدامات مثبت بانک شهر بر ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان گفت: در چند سال گذشته خدمت رسانی به شهرداری‌ها به ویژه شهرداری‌های کلان شهرها از سوی این بانک با جدیت دنبال شده است.
عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اهمیت تداوم حمایت بانک شهر از مدیریت شهری کلانشهرها، تصریح کرد: امیدواریم سرمایه گذاری این بانک در حوزه اجتماعی مدیریت شهری و توسعه حمل و نقل عمومی شهرها ادامه یابد.
معاون شهردار تهران با اشاره به فعالیت برجسته شعب بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز نیز گفت: این بانک با بهره گیری از پتانسیل پیشخوان‌های شهرنت توانست خدمات رسانی بانکی به مسافران و گردشگران نوروزی در سراسر کشور و به ویژه شهر تهران را متحول کند.

همچنین مطالعه کنید:

مخابرات باید تولید محتوا و اقتصاد دیجیتال را در اولویت کاری قرار دهد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهندس محمد جعفرپور عضو هیات مدیره شرکت مخابرات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.