صفحه اصلی / پایان عملیات حفاری و تکمیل هشت حلقه چاه نفت و گاز در ۱۴ روز نخست امسال

پایان عملیات حفاری و تکمیل هشت حلقه چاه نفت و گاز در ۱۴ روز نخست امسال

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از پایان عملیات حفاری و تکمیل هشت حلقه چاه نفت و گاز در ۱۴ روز نخست امسال با کاربست ناوگان حفاری این شرکت در مناطق نفتخیز خشکی کشور خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز، ناصر قلی پور ضمن تبریک سال نو به کارکنان شرکت، گفت: از این تعداد چاه سه حلقه توسعه‌ای و پنج حلقه تعمیری تکمیلی بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار حلقه افزایش نشان می‌دهد.
وی افزود: از تعداد چاه‌ها، پنج حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و سه حلقه در پروژه‌های اجرایی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) حفر گردید.
قلی پور متراژ حفاری چاه‌ها در مدت پیش گفته را هفت هزار و ۹۰۰ متر عنوان و اظهار کرد: تلاش مضاعف سختکوشان شرکت ملی حفاری ایران در روزهای تعطیل سال نو در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور، نشانگر این واقعیت است که کار در صنعت حفاری بدون وقفه و به صورت شبانه روزی دنبال می‌شود.
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران در همین ارتباط به جابجایی ۱۱ دستگاه حفاری سنگین و سبک در آغازین روزهای سال جاری در جنوب غرب کشور اشاره داشت و گفت: جابجایی دکل‌ها توسط تیم‌های تخصصی در اداره کل ترابری شرکت صورت می‌پذیرد و برای هر مورد جابجایی افزون بر یکصد دستگاه خودروهای کشنده سنگین بکارگیری می‌شود.
وی افزود: بر اساس جدول کاری این دستگاه‌ها برای حفاری سه حلقه چاه توسعه‌ای (جدید) و هشت حلقه چاه تعمیری بعضاً در مناطق نفتخیز جنوب و میادین نفتی در غرب کارون استقرار خواهند یافت.
قلی پور توضیح داد: از ابتدای فروردین تا چهاردهم این ماه کارکنان عملیاتی و پشتیبانی شرکت در حوزه خدمات فنی و تخصصی در مدیریت‌های خدمات فنی حفاری، خدمات ویژه حفاری، خدمات سیمان و انگیزش چاه و عملیات ویژه حفاری در مناطق مختلف نفتخیز خشکی و دریایی در حال ارائه خدمات به شرکت‌های متقاضی بوده‌اند.
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این خدمات بالغ بر ۲۰ نوع عملیات تخصصی است که در حین حفاری و همچنین چاه‌های در حال بهره برداری و در دست تعمیر انجام و این شرکت به عنوان شرکتی منحصر بفرد در این زمینه توأمان با عملیات حفاری از توانمندی لازم از نظر متخصصان مجرب و تجهیزات لازم برای ارائه این خدمات برخوردار می‌باشد.
شرکت ملی حفاری ایران با داشتن متخصصان و کارکنان مجرب و ۷۳ دستگاه حفاری فوق سنگین، سنگین و سبک و تجهیزات و ابزار لازم، ارائه بخش قابل توجهی از عملیات حفاری و خدمات جانبی این صنعت در کشور را بر عهده دارد.
 

همچنین مطالعه کنید:

کمک به ایجاد شغل با احیای ۸۷۷۰ واحد تولیدی

به گزارش کسب و کار نیوز ، نهضت احیای واحدهای تعطیل و راه اندازی مجدد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.