صفحه اصلی / صدور کیفرخواست برای ۴۳ نفر از آشوبگران دی ماه سال گذشته کرمانشاه

صدور کیفرخواست برای ۴۳ نفر از آشوبگران دی ماه سال گذشته کرمانشاه

کرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: قرار نهایی و کیفرخواست برای ۴۳ نفر از عاملان آشوب‌های خیابانی دی ماه سال گذشته صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه به آشوب‌های دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: حوادث تلخی بود که خسارت‌هایی برای جامعه برجای گذاشت.
وی گفت: بخشی از نارضایتی‌ها در بستر عدم تحقق خواسته‌های مردم در حوزه اقتصادی بود، اما به سرعت به سمت رفتارهای ساختارشکنانه هدایت شد، لیکن با اهتمام دستگاه قضائی و نیروهای امنیتی به خوبی مدیریت گردید.
صادقی ادامه داد: تعداد پرونده‌هایی قضائی که در این رابطه در استان شکل گرفت زیاد نبود و عمده کسانی که دستگیر شدند از روی ناآگاهی وارد ماجرا شده بودند که با اخذ تعهد به خانواده‌هایشان سپرده شدند.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تأکیدات مقام معظم رهبری و رؤسای قوای سه گانه مبنی بر تلاش در راستای تحقق خواسته‌های مردم توسط مسئولان اشاره کرد و گفت: ناکافی بودن تلاش‌ها نباید دستاویزی شود تا عده‌ای با ایجاد اغتشاش و آشوب امنیت جامعه را خدشه دار کنند.
وی تصریح کرد: قرار نهایی برای ۴۳ نفر از عاملان این آشوب‌های خیابانی صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.
صادقی افزود: تأثیر پذیری این افراد به حسب شرایط سنی از فضای مجازی زیاد بوده است و ویژگی شاخص آن‌ها رفتار هیجانی و احساسی به جای کنش منطقی است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.