صفحه اصلی / هر دو مسیر جاده کندوان راهبندان شد

هر دو مسیر جاده کندوان راهبندان شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از راهبندان سنگین در جاده کندوان در هر دو مسیر رفت و برگشت خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، مهدی صفایی روز چهارشنبه اعلام کرد: هم اکنون با توجه به حجم خودروی ورودی در جاده کندوان شاهد راهبندان سنگین بویژه در مسیر شمال به جنوب از مرزن آباد تا سیاه بشه هستیم.
وی گفت: این وضعیت موجب اختلال در رفت و آمد خودروها در مسیر شد و مسافران این مسیر ناچار هستند چندین ساعت پشت ترافیک بمانند.
صفایی گفت: در محدوده شهر مرزن آباد، سیاه بیشه، پل زنگوله و هزارچم نیز وضعیت به مراتب دشوارتر از بقیه مسیرهاست.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از رانندگان خواست با صبر و حوصله و با رعایت سرعت مطمئن حرکت کنند و با توجه به راهبندان سنگین در مسیر، در صورتی که عجله ندارند در محل‌های مطمئن کناره جاده توقف کرده تا وضعیت بهتر شود و بعد به سفر خود ادامه دهند.
صفایی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر ۸۰ کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.
کرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را صاف اعلام کرد و گفت: در حال حاضر درجه حرارت این منطقه ۱۶ درجه سانتی گراد است.
حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس – کرج (کندوان) جز حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز ست که بیش از ۱۵ تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
مازندران حدود ۱۱ هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را محورهای اصلی تشکیل می‌دهد و سالانه ۴۰۰ میلیون تردد خودرویی در جاده‌های انجام می‌شود.
مازندران در تعطیلات نوروزی سال ۹۶ میزبان بیش از ۱۲ میلیون نفر شب گردشگر بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.