صفحه اصلی / تمرکز بر رفع عیب در محل در خدمات نوروزی امداد خودرو

تمرکز بر رفع عیب در محل در خدمات نوروزی امداد خودرو

مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: در ارائه خدمات امداد خودرو ایران، اولویت و تاکید ما بر رفع اشکال خودرو در محل هست تا هموطنان و مسافران نوروزی بتوانند به سفر خود ادامه دهند.
به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا، رضا حسینی اظهار کرد: در همین راستا در خدمات نوروزی امسال تاکنون بیش از ۸۰ درصد امدادهای ارائه شده در محل بوده و تنها ۲۰ درصد شامل حمل به نمایندگی یا تعمیرگاه مورد نظر مشتری شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تبلیغات و اطلاع‌رسانی صورت گرفته پیرامون استفاده از امدادخودروهای مجاز، میزان استفاده هموطنان از خدمات امداد خودرو ایران افزایش پیدا کرده و ارائه خدمت به ۱۵۰۰ خودرو غیر ایران خودرویی نیز از این مساله ناشی شده است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با همکاری شرکت امداد خودرو ایران طرح خدمت‌رسانی نوروز ۹۷ را از ۲۶ اسفند آغاز کرده و تا روز ۱۴ فروردین ماه در سراسر کشور اجرا خواهند کرد.
هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودرویی می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

فقر نقدینـگی در بنگاه ها

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، به عبارتی واحد‌های کوچک تولیدی با مشکلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *